הוא היה נחמד ואדיב, עשה עבודה טובה מאוד ולקח מחיר הוגן. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת זהר, אור יהודה.
משוב: 03/04/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור בשירותים ותיקון ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הגיע ותיקן והיה בסדר גמור. הנזילה המשיכה גם אחר כך והוא אמר שצריך להוציא את הניאגרה החוצה ולשבור את הקיר. אמר שאני לא חייבת להחזיר לו תשובה כרגע ולכן בינתיים לא ביצעתי את התיקון הזה. הייתי מאוד מרוצה מהשירות שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כפיר כהן, מבוא חורון.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה ולחצנים בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, הייתה בעיה נוספת אחרי שהוא הלך, אז הוא הציע לחזור אלינו ולתקן. הוא פשוט הדריך אותי בטלפון ותיקנתי את זה, המחיר היה קצת יקר לדעתי, אבל אני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אילן בן מאיר, לוד.
משוב: 07/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן שקבענו וביצע את התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ז. בני עיש.
משוב: 18/01/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הגיע מהר. זריז, פתר את התקלות במהירות.
מומלץ בחום.
תודה כפיר, אתה שמור אצלי בפלאפון לכל צורך עתידי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה פ. מודיעין.
משוב: 01/01/2024
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים וניאגרה.
חוות דעת:
כפיר הגיע בזמן, עשה עבודה מדויקת, בזמן והוא היה נעים ביחס ובהסבר שלו. הוא מאוד מרוכז בעבודה, בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמוליק ז. חולון.
משוב: 14/12/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור המחבר בין ניאגרה לביוב.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב! באופן כללי המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ר. תל אביב.
משוב: 06/11/2023
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה ומצוף בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה אחלה! הבעיה לא נפתרה בפעם הראשונה אז פניתי אליו שוב, הוא ענה מהר וישר קבענו. הוא הגיע ועשה מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 229 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.