הוא מצוין! עשה עבודה טובה ותקתק אותה. הוא עבד נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר מרון, ראשון לציון.
משוב: 10/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחון.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שובל כוכב, ראשון לציון.
משוב: 20/02/2024
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אפרת קנדלר, ראשון לציון.
משוב: 26/12/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף וגומייה באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואדיב. היה חסר חלק והוא הלך להביא אותו. המחיר היה בסדר בעיניי. התקלה לא הסתדרה והוא חזר אליי מספר פעמים עם חיוך עד שהתקלה סודרה. חבל שאין עוד אנשי מקצוע כאלה אדיבים ושירותיים.
וואלה יצא אחלה גבר. נתן לי מחיר טוב לדעתי, אשכרה לקח מחיר של ביקור. הגיע מהר ועשה מה שצריך לעשות. אמר לי מה שצריך אני כאן, כל הכבוד לו, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קבדה וורקו, ראשון לציון.
אשרור: 27/07/2023
משוב: 27/04/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה על ידי החלפת גומייה במנגנון.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם אורנשטיין, ראשון לציון.
משוב: 14/03/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה ופתיחת סתימה בחדר הרחצה.
חוות דעת:
כפיר הגיע בזמן ואפילו הקדים. הוא עבד באופן מקצועי, נקי ומסודר. שמרתי את הטלפון שלו לפעמים הבאות שאצטרך. המחיר שגבה היה לדעתי הוגן, אפילו כמה שקלים פחות ממחיר שוק.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שלמה בן ארי, ראשון לציון.
משוב: 04/04/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ופאלנג' בדוד שמש נמרוד בנפח 150 ליטרים.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי זמסקי, ראשון לציון.
אשרור: 02/01/2022
משוב: 13/06/2021
תיאור השירות:
החלפה של אסלה, ניאגרה וברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 252 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות בצנרת S.P
מתכנן מערכות אינסטלציה
אודות
כבר מילדותו נשם כפיר את מקצוע האינסטלציה. הוא עבד בתחזוקת מלון דן בתל אביב, ומשם הכיר את נושא מערכות מים ודודים שסיקרנו אותו מאוד. כבר אז ידע שיעסוק במקצוע זה בעתיד. "אני מאוד מסופק מעבודתי ומאמין שהלקוח קודם לכל", הוא מספר. "בעבודה ישנם אתגרים וזה מה שמעודד להמשיך במקצוע ונותן את הדרייב לנסות עוד אתגרים, אני מאמין שכאשר האתגר גדול יותר תחושת הסיפוק גדולה יותר. כאשר אני מגיע לבתים של אנשים בעבודתי אני חושב שקודם כל צריך להיות אנושי להתייחס ולהתחבר לבן אדם לשאול לשלומו ואז לגשת לעניין". כפיר מנהל מערכות אינסטלציה ועובד עם מוסדות , חברות ביטוח ולקוחות פרטייםץ
הוא נשוי ואב לשישה, ומשתדל להיות בבית לעיתים קרובות ככל האפשר ולבלות זמן עם הילדים. בנוסף, כפיר אוהב את המקצוע ומאמין שיעסוק באינסטלציה עד הפנסיה.
תחומי התמחות
:: פיצוצי צנרת.
:: איתור נזילות על ידי מיכשור מיוחד.
:: החלפת ברזים ואסלות.
:: התקנת דודי שמש וחשמל.
:: מוסמך לכל סוגי הצנרות.
ותק בתחום
כפיר בתחום כבר 20 שנה, כאשר מין אחרי הצבא התחיל לעבוד כשכיר ולאחר מכן פתח עסק עצמאי.
האחריות כוללת
:: אחריות ל24 חודשים לכל סוגי העבודות
הכשרה
אינסטלטור מורשה מטעם משרד העבודה.
עבר קורס בהתמחות וניהול מערכות אינסטלציה וכיום אני מנהל מערכות אינסטלציה .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.