היה מאוד נחמד! התחלתי את הטיפול אצל דוקטור מנור, שעשה עד עכשיו עבודה שנראית מקצועית מאוד בזמנים לחוצים ואני ממש מודה לו על כך. בנוסף, תמיד זמין לשאלות, מתקשר לאחר הטיפול כדי לוודא שהכל בסדר, ובאופן כללי, בחור נחמד מאוד. אני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת ניב, רמת גן.
משוב: 11/09/2023
תיאור השירות:
עקירת שן בינה.
חוות דעת:
מנור היה מצוין, הוא מאוד עדין, אכפתי, מקצועי ולקח מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי ליברמן, גבעתיים.
משוב: 14/12/2022
תיאור השירות:
עקירת שן וניקוי אבנית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, גם המחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומרי אלבז, רמת גן.
משוב: 11/11/2022
תיאור השירות:
עקירת שן בינה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד מקצועי ואדיב, עשה את זה בצורה מאוד הוגנת והמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חווה אברנוק, גבעתיים.
משוב: 13/07/2022
תיאור השירות:
טיפול סתימה, ניקוי אבנית, טיפול שורש, השתלה ועקירה.
חוות דעת:
מנור נתן לי שירות מאוד אדיב! הוא עמד בזמנים. הוא גם נתן יחס נוח וגם לא הגזים במחירים בעיניי. הוא עבד בעדינות יוצאת מן הכלל בעיניי. אני ממליצה עליו בכל פה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד דהן, רמת גן.
משוב: 14/04/2022
תיאור השירות:
עקירה כירורגיות למספר שיניים.
חוות דעת:
ד"ר מנור היה ממש מצוין, העבודה שלו, היחס, המעקב, גם אחרי שהטיפול הסתיים הוא היה איתי בקשר. אני לא בטוח בקשר למחיר, לא ערכתי השוואה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד נ. פתח תקווה.
משוב: 09/05/2025
תיאור השירות:
עקירת שיני בינה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! מנור הוא רופא נהדר, מסור ויסודי. אפשר לשאול אותו שאלות לאחר הטיפול בווטסאפ. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון סטולרו, הרצליה.
משוב: 17/04/2025
תיאור השירות:
עקירה כירורגית.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, חוץ מכמה עניינים קטנים במחיר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
יונתן גואטה, תל אביב.
משוב: 29/07/2024
תיאור השירות:
עקירת שן בינה.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 199 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
ד"ר מנור הוא דור שלישי במשפחה שעוסק ברפואת שיניים. "אני מאמין בלעשות את העבודה ברמה הגבוהה ביותר", אומר מנור.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.