מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלמה
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.83
מחיר 9.72
איכות 9.89
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 38 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אירנה בוזר, אשדוד.
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
שלמה עזר לנו מאוד והוא ביצע עבודה יפה, אם אצטרך עבודה נוספת אתקשר אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
כפיר ברגר, אשדוד.
אשרור: 19/03/2020
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל שקיצר.
חוות דעת:
בסוף התברר שהייתה נזילה וזה היה טיפול של אינסטלטור. הוא היה מאוד מקצועי ואני חושב שהוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלון חסן, אשדוד.
אשרור: 05/02/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר בבית.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הכל נעשה בזמן, עשה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה. האירוע היה לקראת כניסת שבת והיה חשוב לו לסיים את הטיפול. המחיר היה הוגן ביותר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן סורון, אשדוד.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
חידוש ארון חשמל הכולל החלפת מפסקים וסידור פאזות.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן שקבענו, היה אצלי יום שלם, המחיר היה הוגן, היחס טוב, נתן לי טיפים וטיפל בתקלות קטנות בבית ללא תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן ביברמן, אשדוד.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי פקק קופץ בארון חשמל.
חוות דעת:
צלצלתי אל שלמה כי קפץ לנו הפקק כל הזמן וחשבנו שיש קצר. אני ממש מעריך אותו, הוא יכל להגיע לגבות תשלום והוא לא עשה את זה אלא היה ישר, השקיע מזמנו בטלפון והסביר לי. ביקש ממני לנסות לנתק מכשירים שונים והסביר לי בדיוק איך לאתר מה חשוד ומה לבדוק ובאמת ככה הצלחתי לאתר את הבעיה ועכשיו הכל עובד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ברון, אשדוד.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפה של שני שקעים.
חוות דעת:
עשה עבודה מאוד טובה, הגיע בזמן ולקח מחיר טוב, מגיע לו 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן סיטבון, אשדוד.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון פיוז שרוף.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע ישר באותו ערב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכס ב. אשדוד.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מומלץ בחום. הגיע בזמן, עשה את העבודה בזמן טוב, בנועם, עבד נקי והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירה גנין, אשדוד.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקוני חשמל בדירה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הסביר לי באופן ברור מה הבעיה ואיך הוא יפתור אותה. ההצעה שלו הייתה הוגנת, הוא ענה באדיבות וסבלנות על כל השאלות שלי. אני מרוצה בהחלט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית פינקו, אשדוד.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקן קצר במזגן.
חוות דעת:
אדם נחמד מאוד, מקצועי, עבד יפה ונקי. הוא ניקה אחריו, היה אכפתי ובנוסף צלצל לבדוק שעדיין עובד אחרי הגשם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק