מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.88
מחיר 9.67
איכות 9.93
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סמיון קופטויאב, מזכרת בתיה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן אינוונטר.
חוות דעת:
ממש 10! פנית לכמה טכנאים לפני שפשוט ייעצו לי להחליף מזגן כי התיקון יהיה יקר יותר. פניתי לאדי והוא הגיע לבדוק את הבעיה. אדי הגיע בזמן שקבענו, איתר את התקלה במקצועיות ופתר אותה. לדעתי המחיר היה הוגן וסביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל תלמי, רחובות.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז וניקיון מערכת במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מבחינתי הכל היה מעולה, הוא הגיע באותו היום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל סמסון, רחובות.
אשרור: 29/07/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת בעיית חשמל במזגן.
חוות דעת:
איש מקצוע מעולה. אמין והגון. הגיעו שניים, עבדו במקצועיות ובאדיבות. ממליץ ביותר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרט צחמן, רחובות.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 16/05/2019
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פנסטר, באר יעקב.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לרטיבות וטחב במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה. בטלפון הוא אמר לי שלגבי הרטיבות אין לו איך לתקן ולבדוק את זה כרגע כי צריך שהמזגן יעבוד קבוע על קור כדי לראות שזה באמת עזר, צריך להמתין לקיץ כדי לקבל פידבק אם זה הסתדר. לגבי הטחב הסביר לי איך לטפל בזה לבד, בדיוק מה לקנות ואיך לטפל בזה בעצמי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפתח קרני, רחובות.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן בחדר שינה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. לא תיקן את התקלה כי אמר שכדאי כבר לקנות חדש.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חן כהן, נס ציונה.
אשרור: 09/07/2019
משוב: 02/04/2019
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי אזולאי, נס ציונה.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת טורנדו בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
אדי היה מצוין, יחס מעולה, מקצועי מאוד, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, נחמד ואני מרוצה ממנו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב לרנר, רחובות.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אדי היה ממש בסדר גמור. הוא הגיע אליי באותו היום והיה אצלי ממש כמה שעות אחרי שהתקשרתי אליו. הוא הגיע עם אחיו ושניהם היו מאוד נחמדים והיה נראה שהם יודעים מה הם עושים. עבדו בערך שעה, פירקו תיקנו והחזירו הכל למקום. היה שירות ממש חבל על הזמן, אני מרוצה מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוב ק. נס ציונה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, הסביר מה הוא עושה ולדעתי המחיר היה מאוד סביר. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 699 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק