מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדי
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.88
מחיר 9.68
איכות 9.88
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לנה ב. רחובות.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
תיקון הצפה בתקרה בעקבות סתימה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מקצועי, נחמד מאוד והיחס היה מעולה. הוא הגיע באותו יום שהתקשרתי, הביא איתו עוד עובד ויחד הם טיפלו בבעיה במקצועיות ועשו אחלה של עבודה. המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מזגנים נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

אילה יוגב, נס ציונה.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אדי היה אחלה. הוא הסביר שהמזגן ישן ומפאת גילו אי אפשר לתקן אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל פלאום, רחובות.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע וקבל במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
התרשמתי שהוא מאוד זמין בטלפון, עובד בצורה מסודרת מאוד, עומד במילה שלו ובאופן נדיר הגיע בדיוק בשעה שקבענו. הוא מקצועי מבחינת אבחון הבעיה והטיפול בה, מאוד ישר, נחמד, אדיב ומנומס וגם השותף שלו היה ממש טוב. אם בעתיד אצטרך עוד תיקון אני יפנה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויוי זיו, מזכרת בתיה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קבל במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר שטרית, באר יעקב.
משוב: 07/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן תחתי.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע יחסית בזמן, היה איחור קל אבל עדכן על כך. הגיע עם עוד בחור והיו אחלה, עשו את העבודה. נראו מקצועיים ועכשיו הכל עובד טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור מזור, רחובות.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל במזגן.
חוות דעת:
הוא חבל על הזמן, באמת. היו פה שלוש בעלי מקצוע לפניו שלא הצליחו למצוא את מקור התקלה והוא עלה על זה ופתר את זה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ליבוביץ, רחובות.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה של היחידה הפנימית של מזגן מיני מרכזי באמצעות ניקוי כל היחידות שהיו סתומות.
חוות דעת:
העבודה היתה מאד מקצועית, יסודית ואדיבה. גם המחיר היה הוגן מאד. תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור גל, רחובות.
אשרור: 25/09/2019
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות מצוין. אדי באמת יוצא מן הכלל. הוא אדיב ובא עם העובד שלו מיכאל וביחד הם היו צוות לעניין. הגיעו בזמן, טיפלו מהר בבעיה ותיקנו אותה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה סימון, מזכרת בתיה.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקת דליפה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אני עובד איתו כבר הרבה זמן והוא אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוראל נחמיאס, באר יעקב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
עשר! היה לי ריח רע שיצא מהמזגן התקשרתי לאדי שאמר שאין צורך בהגעה, אלא רק צריך לקנות חומר מסוים. עזר לי לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 717 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מזגנים נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק