מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלכסנדר
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.94
מחיר 9.94
איכות 10.00
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מתן לוי, תל אביב.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
תיקון כבל חשמל שרוף בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק. היה מאוד נחמד, הסביר והראה מה הוא עושה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שי טורי, תל אביב.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
התקנת הארקה בבניין משותף.
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה יסודית ומעולה. בתחילה לא היינו מרוצים מהמיקום של ההתקנה, אז הוא בא שוב למחרת, פירק הכל ועשה התקנה מהתחלה לשביעות רצוננו ולא ביקש תשלום נוסף, היינו מאד מרוצים! מדובר בעבודה של שני אנשים במשך חצי יום שהוא נאלץ לעשות פעמיים כדי שיהיה מושלם. מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל א. תל אביב.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
התקנת כבל רשת בין חדרים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. אלכסנדר מקצוען, אדיב, הוגן ואדם נחמד ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי וטורי, תל אביב.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מתגים בבית, מתג חדר מדרגות והתקנת גוף תאורה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה שטיגליץ, תל אביב.צביקה שטיגליץ, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
ביצוע עבודות חשמל כולל בניית לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא נתן לי שירות ממש טוב, היה אחלה, הוא עשה עבודה טובה, יפה, נראית מאוד מקצועית, נקייה ואני לגמרי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בוריס וייצל, רעננה.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
מקצוען. מצא את הבעיה שהסתתרה היטב, השקיע את כל הזמן הדרוש בשביל לאתר את הבעיה ולפתור אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב פרי, הוד השרון.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
התקנת שתי נקודות חשמל חדשות, תליית שתי מנורות צמודות תקרה.
חוות דעת:
מקצוען! מגדיל ראש, איכפתי, זריז, עובד בצורה נקיה, באמת שמעולם לא ראיתי איש מקצוע כזה. ממליץ בחום, באמת מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב קליינמן, נתניה.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגביי קצר חשמלי בדירה.
חוות דעת:
הוא הנחה אותי בטלפון והסביר מה יכולה להיות התקלה ובאמת היה בעיה בכפתור בלוח החשמל, הוא הסביר לי איך לפתוח ולסדר אותו. התקלה נפתרה, הוא היה מקצועי ונחמד מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן נלגס, הרצליה.
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, נתן שירות מקצועי, זמין ואמין. היינו מאד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילל פארקש, ירושלים.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
שיפוץ בית עסק שכלל עבודות אינסטלציה, חשמל ובניית דק.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו בחום, הוא אחלה בעל מקצוע. מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק