מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.93
מחיר 9.60
איכות 9.73
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאל ס. רעננה.
משוב: 17/02/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דני אברהם, רעננה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה, הכל היה מעולה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית הלברשטם, כפר סבא.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של פיצוץ צינור תת קרקעי מתחת ליציקת בטון, כלל החלפת צנרת ותיקון נזקים בברזים ובניאגרות.
חוות דעת:
היה מעולה! רן קודם כל בחור מקסים! חייכן, סבלני, מקצועי ודיוקן. עבד ללא לאות במשך יום שלם (12 שעות!) ועוד מספר שעות ביום נוסף, זאת הייתה עבודה מסובכת. הכל עשה בשלווה ובריכוז, ללא פשרות! תיקן גם נזקים בברזים ובניאגרות שנוצרו כתוצאה מהפסקת המים הממושכת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד סגיר, כפר סבא.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, הגיע בזמן וגם גבה מחיר הוגן. נראה שהוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז אביגל, כפר סבא.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת שיבר.
חוות דעת:
מישהו כנראה סגר לי את השיבר, רן הגיע וזיהה מהר את הבעיה. הוא בחור מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ב. הוד השרון.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז רחצה בכיור.
חוות דעת:
בחור נחמד ושירותי מאד. ההתקנה היתה מורכבת יותר ממה שנראה היה בתחילה בגלל התנאים האובייקטיבים בשטח דבר אשר הצריך ממנו מאמץ מיוחד וזמן עבודה ארוך מהצפוי. עבד בסבלנות ובמחויבות רבה,וכשנאלץ לצאת עקב מחוייבות ללקוחות אחרים חזר להשלים את המלאכה בסוף היום באופן המיטבי והמקצועי ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור נובוסלצב, כפר סבא.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בשקע משאבה טבולה.
חוות דעת:
משאבה טבולה לא עבדה בבית פרטי. רן מצא תקלה בשקע ותיקן. הגיע מהר, בחור נחמד. אני מרוצה מהביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי שמואלי, כפר סבא.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בין הברז לניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין, אמין ולא יקר. הוא נחמד והסביר כל דבר, אין מילים. בא בזמן בשעות הערב וזה לא ברור מאליו, כל הכבוד לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד שטיין, הוד השרון.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד, מאוד מנומס וסך הכל היה בסדר, הוא מאוד סבלני ומשרה אווירה טובה! בעניין המחיר היה קצת מוזר, הוא רכש את החלק שהיה צריך להחליף ואמר לי את המחיר, לאחר שהלך ניסיתי קצת לבדוק כמה אמור לעלות החלק ולדעתי המחיר אולי מעט יקר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון פלטאו, כפר סבא.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועשה בדיקה למדיח. ראה שצריך להחליף רק צינור וזה הכל. הוא הסביר לי איזה צינור לקנות, איך להרכיב ולא לקח תשלום על הבדיקה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 192 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק