מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמואל
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.78
מחיר 9.44
איכות 9.66
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יובל באר, פתח תקווה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטרים וניקוי סוללת מאייד.
חוות דעת:
היה אחלה! נתן שירות טוב והיה סבלני גם כששאלנו שאלות, מבחינת מחיר בתום העבודה הבנו שהוא היה יקר ביחס לאחרים אך עקב כך שהגיע בהתראה יחסית קצרה (יום) ואוגוסט, זה נסבל.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
טנגיז יעקובי, פתח תקווה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועבד טוב. בהתחלה חשב שיש משהו יותר רציני ואז כשבדק גילה שרק צריך להחליף חלק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ת. תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן שמקצר את החשמל.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הגיע בזמן, מצא ופתר את הבעיה בזריזות וביעילות, ניקה אחריו, היה כמו שצריך ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף אדם, רחובות.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת מגש קולט נוזלים למזגן בעקבות נזילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הייתי מרוצה מזה שהוא הגיע בזמן וניסה לפתור את התקלה בצורה טובה. היה קושי לפתור את הבעייה בצורה ישירה עקב נגישות והוא עקף את המכשול ע״י התקנה של מגש לקליטת המים מתחת ליחידה. הוא פתר את הבעיה לשביעות רצוני והוא בחור נחמד, סימפתי ועבד בזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי דיבון, גבעתיים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן של חברת מידאה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה זמין, הגיע בזמן ועם כל הציוד שצריך, עשה עבודה יסודית ואנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה. אם היה אפשר הייתי מדרג אותו אפילו שתיים-עשרה במחיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בכר, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן וניסיון לתיקון דליפה מהצנרת גז.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא מקצועי, אומנם לא נפתרה הבעיה אבל הוא ניסה ככל יכולתו לעזור לי והפנה אותי לבחור שיפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית בש‬‎, חולון.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת ומילוי גז.
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד. המחיר הוגן, עשה עבודה מצוינת ומהירה והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל עזרא, תל אביב.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת רכיב ביחידה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה הגון ואחראי לאורך כל הדרך. זו דירה שאני משכיר והכל נעשה בשלט רחוק. המחיר הגון ואני מרוצה וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יזהר זד, תל אביב.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! זמינות ועבודה מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יזהר זד, תל אביב.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא מושלם, מקצוען אמיתי ונתן מחיר סבבה לגמרי. אני מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק