מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמואל
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.78
מחיר 9.47
איכות 9.66
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עמית בש‬‎, חולון.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת ומילוי גז.
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד. המחיר הוגן, עשה עבודה מצוינת ומהירה והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רמי אפרם, בת ים.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת ומילוי גז במזגן עילי חברת תדיראן 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה טוב, אמין ומקצועי. הסביר לי הכל לפני כל דבר שעשה, זה משהו שמאוד חשוב לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל כהן, חולון.
אשרור: 13/12/2019
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי ישן שלא קירר.
חוות דעת:
מבחינת כל הקריטריונים - עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי רובין, בת ים.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים וניקוי מאייד במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב! הגיע וישר התמקד בסיבה של התקלה, איתר את המקור בסוללה של המאייד. ניקה את הפילטרים בצורה מקצועית, נקייה ומסודרת. המחיר היה יקר לדעתי ביחס לזה שלא הוחלף שום חלק. מבחינת העבודה התרשמתי שהעבודה טובה, המזגן עובד באופן שקט ומקרר כמו שצריך. התוצאה היא טובה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רפי זילברמן, חולון.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
החלפת עינית וקבל במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מאוד נחמד, עבד הרבה על התקלה ללא הצלחה אבל הכין פתרון זמני.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יאיר רונן, בת ים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפה ותיקון של צינור קרוע.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד דולב, בת ים.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
ביקור טכנאי.
חוות דעת:
הוא עבד שעה וחצי ואז הסתבר שהחלפת מדחס לא תעזור וצריך להחליף מזגן. הוא היה מקסים, הוא עשה רושם של בן אדם מאוד מקצועי, למרות ששילמתי כסף ובסך הכל לא תוקנה לי התקלה אבל אני מבינה אותו כי הוא עבד במשך שעה וחצי על הגג בחום הכבד. על פניו הוא עשה רושם מקצועי וטוב ואני חושבת שהוא אבחן נכון את הבעיה. אני לא באה בטענות פשוט זה לא הצליח. בוא נאמר שאם תהיה לי שוב בעיה אז אני כן אמליץ עליו כי הוא שידר אמינות. הוא היה פעמיים, פעם אחת הוא אבחן את הבעיה ופעם נוספת הוא ניסה להחליף את המדחס והבין שזה לא עוזר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביבה לוי, חולון.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מקצועי, אמין, הגיע מהר והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל בר, בת ים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
נקיון כללי למזגן עילי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא ביצע את העבודה מעל למצופה ועלות העבדוה הייתה פחותה ממה שהציע בהתחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ל. חולון.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 200 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק