מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמואל
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.78
מחיר 9.44
איכות 9.66
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ערן ת. תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן שמקצר את החשמל.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הגיע בזמן, מצא ופתר את הבעיה בזריזות וביעילות, ניקה אחריו, היה כמו שצריך ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי בכר, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן וניסיון לתיקון דליפה מהצנרת גז.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא מקצועי, אומנם לא נפתרה הבעיה אבל הוא ניסה ככל יכולתו לעזור לי והפנה אותי לבחור שיפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל עזרא, תל אביב.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת רכיב ביחידה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה הגון ואחראי לאורך כל הדרך. זו דירה שאני משכיר והכל נעשה בשלט רחוק. המחיר הגון ואני מרוצה וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יזהר זד, תל אביב.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא מושלם, מקצוען אמיתי ונתן מחיר סבבה לגמרי. אני מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור שחר, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי ישן שהפסיק לחמם.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא זיהה את התקלה בתרמוסטט די מהר, ניקה את המזגן וגרם לו להיות חזק יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר זלצר, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע רופף במזגן.
חוות דעת:
לא התלהבנו כל-כך, הוא היה בסדר גמור לא מעבר, בא עשה את העבודה שלו והלך.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שלי י. תל אביב.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל ותיקון מנוע תקול ביחידה הפנימית.
חוות דעת:
השירות מצוין! שמואל אדיב, חביב ומקצועי! אין עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי ג. תל אביב.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה שכלל תיקון חוט שרוף.
חוות דעת:
הטכנאי שמואל הגיע תוך יום. הזמינות הייתה מעולה, לא מובן מאליו בחודשי הקיץ הקשים. היחס אדיב והוא מקצועי מאוד. הוא פתר בעיה שמספר טכנאים לפניו לא פתרו. הוא עשה עבודה טובה ונקייה והמחיר היה הגון ביותר. הוא איש אמין וישר! אין ספק שאם תהיה לי או למכריי בעיה במזגן, אמליץ עליו בחום, כן ירבו אנשי מקצוע כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית אהרוני, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה פצצה, היה הכי טוב שיש, היה מאוד מקצועי, היה אחראי ודאג להסביר לי הכול, באמת שהוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי קיי, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן שכלל החלפת פיוז ותיקון רטיבות.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, טיפל בעבודה כמו שצריך והיה טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק