מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.88
מחיר 9.60
איכות 9.81
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יאיר ג. רעננה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת קצר בדירה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
לי דובדני, הוד השרון.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה של קצר חשמלי בלוח החשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן, עשה עבודה כמו שצריך והיה זמין. הופתעתי מהמחיר המצוין שהוא נתן לי והיה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליחי כהן, רמת גן.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החליף שקע שרוף
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות! הגיע בזמן. החליף מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפתח שרעבי, תל אביב.
אשרור: 14/09/2019
משוב: 07/08/2019
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא דקל, תל אביב.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
הכנת הבית לבדיקת חברת חשמל, הארקה, לוח חשמל חדש ועוד.
חוות דעת:
יניב הגיע לעשות עבודת חשמל כללית. נתן תחילה הצעת מחיר גבוהה לדעתי אבל הגיונית. כאשר התחיל את העבודה, ראה דברים נוספים שלדעתו היה צריך לתקן. הוא סידר אותם אך לא יידע אותנו על העלות הנוספת שהגיעה לסכום הרבה יותר גבוה. היינו מופתעים מאוד לקבל את החיוב הנוסף. אם משתמשים בשירותיו ממליץ לוודא שסוגרים את כל הפרטים לפני ביצוע העבודה, אחרת עלולות להיות בעיות.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
ראובן שביט, רמת גן.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מפסקי אור בחדר מדרגות של בניין מגורים.
חוות דעת:
נעזרתי בו והוא היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות, מההתייחסות, מהעבודה ומהמחיר שנראה לי בהחלט סביר. הכל ציון עשר וזה למרות שלא ראינו אחד את השני, כל התקשורת הייתה בטלפון ובאסמסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רזיאל חלילי, בני ברק.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה אדיב מאוד, נחמד, הגיע בזמן שקבענו אבל הוא לא פתר בסוף את התקלה. היה מדובר על תקלה בעייתית, הוא עשה בדיקות לכל מה שצריך על מנת לאתר את התקלה אבל הוא לא הצליח. הוא הביא כיוון למה זה אולי יכול להיות.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ענת ס. תל אביב.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת בית תאורה בתקרה בגובה כ - 6 מטר.
חוות דעת:
יניב הגיע בזמן, היה מקצועי מאוד והמחיר היה הוגן בהחלט. יניב איש מקצוע טוב, אדיב ומומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קיריל נסנקו, תל אביב.
אשרור: 27/08/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע ובדיקת הארקה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פינקלמן, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל בחדר מדרגות בבניין.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בצורה טובה ונקייה מאוד, היה אדיב, נחמד והשאיר אחריו אזור מאוד נקי. בערב שלאחר העבודה גילינו שהאינטרקום הפסיק לעבוד. למחרת ב- 9:00 בבוקר דיברתי איתו והוא ב-11:00 כבר היה אצלנו לבדוק מה העניין. הוא אמר שהוא לא איש מקצוע בתחום האינטרקום אבל הצביע לנו על רכיב תקול שלדעתו אם נחליף אותו הבעיה תיפתר. הוא באמת צדק והכל הסתדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק