מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.78
מחיר 9.40
איכות 9.73
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 86 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זוהר חי, חולון.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! הגיע בזמן ותיקן טוב ומהר. אין לי טענות או תלונות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אריאל חדד, בת ים.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
מבחינה מקצועית העבודה הייתה טובה, הוא היה נחמד וטוב. המחיר היה סביר בהחלט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה לוריא, חולון.
אשרור: 28/10/2019
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הכל עובד כמו צריך, עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי דיין, בת ים.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חיישן במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה 100 אחוז. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, נחמד והצליח לסדר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון שירקולקר, חולון.
אשרור: 26/09/2019
משוב: 28/07/2019
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי רימשון, חולון.
משוב: 14/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טדי הרשקוביץ, בת ים.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של "פמילי" בעל 3.5 כ"ס שלא קירר.
חוות דעת:
בדק את המזגן, הגיע למסקנה שהכרטיס האלקטרוני נהרס וראה שיש לנו עדיין אחריות מהחברה, אז הוא בעצמו פנה אליהם ודיבר עם מי שצריך, הם יצרו איתי קשר ותיאמו להחליף לי את הכרטיס. שמעון היה על הכיפאק, הגיע ומצא את הבעיה בדקות, מקצועי מאוד ולקח מחיר הוגן, אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה אייזיק, בת ים.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בחור מאוד רציני ומבין עניין ,הצינור המקולקל היה ממוקם מעל גגון ומאוד קשה לתקן, גילה יוזמה ומחשבה מחוץ לקופסא והחליף את הצינור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוניקה יעקובישוילי, בת ים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה נאור, חולון.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
פירוק יחידה פנימית והרכבתה מחדש לאחר החלפת צינור ניקוז המים.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן שנקבע , עובד בזריזות, לקח מחיר טוב ובסוף העבודה שפך מים על מנת לוודא שאין נזילות בתוך הבית ושהמים יורדים לחצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 86 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק