מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.79
מחיר 9.79
איכות 9.71
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יונית כהן, הוד השרון.
משוב: 04/03/2020
חוות דעת:
היה מצוין, ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קארין גיל, רמת השרון.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
פירוק ופינוי מדפים וארון, ותיקוני טיח וצבע בחדר מחסן.
חוות דעת:
מקסים! הוא היה שירותי ממש, נתן מחיר טוב, עשה עבודה טובה והיה מקצועי מאוד. הייתי ממש מרוצה והזמנתי אותו לעוד עבודה. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית פוגל, רעננה.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת צירים בדלתות וסיליקון במקלחון.
חוות דעת:
אביחי היה מעולה! כחלק מהעבודה הייתי צריכה לעשות תיקון לצירים בדלתות, הוא אמר שהצירים ישנים והתיקון לא יהיה אפקטיבי, הלך באותו הרגע ורכש עבורי צירים חדשים בלי תוספת בעלות. ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי ב. רעננה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תליה של טלוויזיה.
חוות דעת:
מצויין, הגיע בזמן, אדיב, מקצועי, עבד מהר ,ולקח את המחיר עליו סיכמנו בהתחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוה מנדוסה, כפר סבא.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תליית מתקן תלייה לדייסון.
חוות דעת:
הגיע בהתראה קצרה ביותר והיה נעים וחייכן. לא ידע שיש צורך לחבר למתקן תליה את כבל ההטענה ולכן תלה את המתקן ללא הכבל. יחד עם זאת, ברגע שהתברר שיש צורך לחבר את הכבל, הבטיח לחזור לסדר ואכן חזר וסידר ברגע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל פרבשטיין, גבעתיים.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תיקוני דלת ארון, ארונות מטבח וצביעת תקרת מקלחת.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו. הוא עשה עבודה טובה וממש הגדיל ראש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי כהן, כפר סבא.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת שידה, תליית מעמד מגבות ותמונות בדירה.
חוות דעת:
אביחי היה אחלה, אדיב, עשה עבודה מצוינת, מאוד אישי ושרותי, אכפתי, רצה שאני אהיה מרוצה ווידא שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם מירום, הוד השרון.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חציבה בקיר שכלל שפכטל וצבע.
חוות דעת:
היה מעולה, עשה אחלה עבודה במהירות ובדיוק.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מלכה, הרצליה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה ותיקוני טיוח נקודתיים.
חוות דעת:
השירות של אביחי היה מעולה, הוא הגיע במיידי ממש תוך שעה , השירות שווה את העלות והוא בחור סופר חמוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברי גליק, כפר סבא.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
השלמת בניית קיר במקום פתח קיים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהתקשורת עם עמיחי, היה יעיל, שלח הצעת מחיר אחרי ששלחתי לו את הסרטון של הבעיה, הוא שלח לי תמונות בכל שלב בעבודה, נתן פתרון שונה ממה שחשבתי על מנת שיהיה זול יותר, אני ממליץ עליו ונותן לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק