מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.80
איכות 9.94
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס יעקובוב, חדרה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל והחלפת מתגים בבניין קומות.
חוות דעת:
שמעון היה בסדר גמור, ממש הציל אותנו, הגיע בזמן שביקשנו מעכשיו לעכשיו! עשה טיפול כמו שצריך ואנחנו מבסוטים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קובי גאן, חדרה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למפסק פחת.
חוות דעת:
שירות מעולה. איתרנו את הבעיה ביחד. הוא היה סבלני והסביר לי בדיוק כל דבר ואיך אני יכול לטפל בזה בעצמי. עשיתי מה שאמר וזה פתר את הבעיה. חסך לי הגעה של בעל מקצוע וגם את העלות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז תמיר, חדרה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
התקנת תאורת גן בגינה.
חוות דעת:
מושלם. אני במשך 25 שנה עובד עם קבלנים ואף פעם לא היה לי שירות כזה, אמינות כזאת וגם מחירים סבבה לגמרי כי לפני זה לקחנו הצעות מחיר. גם הזמן שהוא בא ואיך שקבע, ואם היה צריך משהו קטן ותיקונים אז הוא מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר ריבינצ'ב, חדרה.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק לדוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה באופן מקצועי, עם מחיר סביר והכל היה בסדר. הוא גם היה נחמד ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון אריאלי, חדרה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
מרוצה. הוא היה בסדר גמור, פתר את הבעיה, עמד בזמנים והכל נעשה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל קיסרי, רעננה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מאווררי תקרה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור בכל הפרמטרים מלבד עניין המחיר, סיכמנו על מחיר מסוים ולבסוף גבה מחיר יותר גבוה, לא היה ברור למה וזה לא היה הוגן, אבל מבחינת רמת מקצועיות ופתירת הבעיה עשה עבודה טובה מאוד.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יגאל לזרוב, גבעתיים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
התקנת כבל, מפסק פחת, שקע למזגן וסידור לוח החשמל הראשי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל! תיאם את לוחות הזמנים, הגיע כמה דקות לפני הזמן שנקבע, ביצע התקנה יסודית ואסטטית וביצע בדיקה יסודית עם סיום העבודה וכל זה במחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי שקד, רעננה.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
בעל מקצוע ברמה מאוד גבוהה, נותן הסבר מפורט וסבלני. היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל סגל, רעננה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
טיפול בקצר בלוח החשמל של בית עסק.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, שמעון היה מוכן להגיע בשבת, עבד במהירות, הסביר על מה שביצע ומעבר והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אבו גני, רעננה.
משוב: 03/09/2019
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק