מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.93
מחיר 9.73
איכות 9.83
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס יעקובוב, חדרה.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל והחלפת מתגים בבניין קומות.
חוות דעת:
שמעון היה בסדר גמור, ממש הציל אותנו, הגיע בזמן שביקשנו מעכשיו לעכשיו! עשה טיפול כמו שצריך ואנחנו מבסוטים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קובי גאן, חדרה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למפסק פחת.
חוות דעת:
שירות מעולה. איתרנו את הבעיה ביחד. הוא היה סבלני והסביר לי בדיוק כל דבר ואיך אני יכול לטפל בזה בעצמי. עשיתי מה שאמר וזה פתר את הבעיה. חסך לי הגעה של בעל מקצוע וגם את העלות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז תמיר, חדרה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
התקנת תאורת גן בגינה.
חוות דעת:
מושלם. אני במשך 25 שנה עובד עם קבלנים ואף פעם לא היה לי שירות כזה, אמינות כזאת וגם מחירים סבבה לגמרי כי לפני זה לקחנו הצעות מחיר. גם הזמן שהוא בא ואיך שקבע, ואם היה צריך משהו קטן ותיקונים אז הוא מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר ריבינצ'ב, חדרה.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק לדוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה באופן מקצועי, עם מחיר סביר והכל היה בסדר. הוא גם היה נחמד ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון אריאלי, חדרה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
מרוצה. הוא היה בסדר גמור, פתר את הבעיה, עמד בזמנים והכל נעשה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שגיא, חרב לאת.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במפסק פחת.
חוות דעת:
שמעון היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית. לדעתי המחיר סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד ב. רעננה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במטבח שכלל החלפת חלפים.
חוות דעת:
היה מעולה! אין מילים, פשוט מעולה מכל בחינה- יחס, זמנים ומחיר. אף סייע לי בדברים נוספים בבית שאינם קשורים לתיקון, הסביר כל דבר וגם נתן טיפים בנושא חשמל, כל הכבוד! בהחלט אפנה אליו שוב כשאצטרך ואמליץ בחום בפני מכריי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Na'ama GF‬‏, יד חנה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה ותנורי חימום באמבטיה.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא מאוד יסודי ומסור. זה היה סיפור קצת מורכב והוא עשה מאמצים גדולים וזה יצא מעולה. למרות שזאת מורכבות שהוא לא צפה הוא עמד במחיר שקבע מראש. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ג. נתניה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ברזילי, נתניה.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי והגיע מהר ובזמן שקבענו, הוא פתר את הבעיה ,המחיר היה הוגן והייתי מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק