מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.95
מחיר 9.81
איכות 9.91
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעקב כץ, נתניה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת חיווט חשמלי בדירה.
חוות דעת:
הוא נראה מקצועי אבל הרגשתי שהוא רצה לעשות יותר תיקונים ממה שהיה צריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
דיאנה א, נתניה.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר מלצר‬‎, אבן יהודה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל של מזגן.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, הגיע בזמן, יעיל מאוד, גבה מחיר הוגן ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה לין, נתניה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
משה הגיע אליי בדיוק בזמן ונתן מענה מיידי לצרכים שלי. עשה עבודה מאוד איכותית וממש נדהמתי מהמחיר ההוגן שהוא נתן לי על העבודה. לאחר סיום השירות אף המלצתי על שירותיו לחבריי. כן ירבו חשמלאים ישרים ומקצוענים כמוהו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת קשת, הוד השרון.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ספוט
חוות דעת:
אין מילים לתאר כמה מקצועי, שירותי ואמין עוד מהטלפון עזר לי רבות!!!! שוטט עבורי באינטרנט למציאת מנורת ספוט תואמת. בחור פשוט איכפתי. הגיע בדיוק בזמן שקבענו! מבחינתי מצאתי את החשמלאי הקבוע שלי
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס יעקובוב, חדרה.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל והחלפת מתגים בבניין קומות.
חוות דעת:
שמעון היה בסדר גמור, ממש הציל אותנו, הגיע בזמן שביקשנו מעכשיו לעכשיו! עשה טיפול כמו שצריך ואנחנו מבסוטים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיקלה יעקבי, תל מונד.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא בא, פתר את הבעיה בלי למשוך את הזמן והמחיר שנתן בהתחלה, זה מה שגבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון גוריון, כפר סבא.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
הכנת תשתית חשמל לתלת פאזי.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, אבל לצערי לא התאפשר לבצע את העבודה בעקבות תשתיות החשמל. שמעון עשה את כל המאמץ לפתור את הבעיה אך ללא הצלחה. היחס שלו היה מעולה, הוא עמד בזמנים ועבד במשך שעתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל קיסרי, רעננה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מאווררי תקרה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור בכל הפרמטרים מלבד עניין המחיר, סיכמנו על מחיר מסוים ולבסוף גבה מחיר יותר גבוה, לא היה ברור למה וזה לא היה הוגן, אבל מבחינת רמת מקצועיות ופתירת הבעיה עשה עבודה טובה מאוד.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יגאל לזרוב, גבעתיים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
התקנת כבל, מפסק פחת, שקע למזגן וסידור לוח החשמל הראשי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל! תיאם את לוחות הזמנים, הגיע כמה דקות לפני הזמן שנקבע, ביצע התקנה יסודית ואסטטית וביצע בדיקה יסודית עם סיום העבודה וכל זה במחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק