מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.58
מחיר 9.53
איכות 9.68
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי בן יוסף, גן יבנה.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן בבית פרטי.
חוות דעת:
המזגן לא עבד טוב ולא חימם, הזמנתי אותו, בנו של דוד הגיע ואמר שאין בעיה וצריך רק לכוון את המזגן, השתכנעתי כי לא הייתי בבית. יום למחר הבעיה לא נפתרה עדיין ודוד הגיע לסדר ולא גבה תשלום נוסף. הוא היה מאוד הוגן ואני ממליץ. הם אנשים מאוד נחמדים וטובים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
זיו סלע, מודיעין.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה בחדר ממ"ד.
חוות דעת:
עבודה מקצועית מאד, גמישים מאד בזמן ההגעה, הגיעו ביום שישי במיוחד והתאימו את עצמם. נתנו שירות עם חיוך. פשוט תענוג לעבוד איתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'יל טיאר, יבנה.
משוב: 20/01/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה מילר, לוד.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
ניקיון מזגן עילי של אלקו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עשה עבודה טובה והייתי מרוצה ממנו! הגיע בזמן והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטלה עמבר, בית שמש.
אשרור: 14/01/2020
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת פמילי 2 כוח סוס.
חוות דעת:
שירות חבל"ז. השוכרת שלי מאוד מרוצה מהשירות. הוא הגיע בזמן, היה תמיד זמין ומאוד נחמד. הוא שלח לי תעודת אחריות וגם לגבי התשלום הוא מאוד בא לקראתי. אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיר חממי, אשדוד.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן וקנייה והתקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן עם 2.5 כח סוס.
חוות דעת:
היה מעולה ואין מילים! היה בסדר גמור גם מבחינת האמינות וגם מבחינת ניקיון בעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלומון אשרף, מודיעין.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז בזמגן שלא חימם.
חוות דעת:
הגיעו בזמן ועשו את העבודה. המחיר היה מעט יקר או שאולי אני לא מעודכן במחירים. סה"כ בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוטי רביבו, אשדוד.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פלרים במזגן מיני מרכזי של חברת בלקור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש, ממש טוב. אני חשבתי שיהיה צורך במזגן חדש אבל הוא פתר את הבעיה ע"י החלפת הפלרים. הוא הגיע בזמן, עדכן שהוא מתעכב קצת, השאיר אחריו סביבה נקייה, הסביר הכל בגובה העיניים ולא הרגשתי שהוא מנסה לעבוד עליי, ממש שירות על הכייפאק ויש לי רק מילים טובות:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירונה תם, פתח תקווה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! קודם כל הוא היה זמין, הגיע לבדוק ואמר שכנראה נצטרך מזגן חדש, התאמץ והשיג מזגן באותו יום לבקשתי. הפנה אותי לחברה שהתקשרה אליי ודרכה הזמנתי את המזגנים, הוא בא עם שני הבנים שלו והם היו מאוד נחמדים, שירותיים, עבדו נקי והשאירו אחריהם את כל האיזור מסודר. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון דלל, פתח תקווה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
אספקה והחלפת מזגן מיני מרכזי אלקטרה על תשתית קיימת.
חוות דעת:
העבודה נעשתה עבור דירה שכורה ודוד היה מאוד הוגן, נתן מחיר סביר, עשה עבודה טובה ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 126 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק