מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.65
מחיר 9.63
איכות 9.75
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מקס לחמן, בית שמש.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבת מזגן.
חוות דעת:
היה ממש מצוין, הוא הגיע והטיפול היה כמו שצריך. הוא חזר שוב ולא ביקש תשלום נוסף. עשה כל מה שביקשתי, עמד בזמנים ועשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלום מלאכי, בית שמש.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של מזגן עילי חברת תדיראן 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! הוא הגיע לילה לפני להצעת מחיר, ישב איתנו באורך רוח ופירט על כל מה שצריך. הוא קנה את המזגן, היה מאוד גמיש מבחינת התשלום והכל עבר ברוגע, הוסיף שאם נתחרט או תהיה בעיה אפשר להחליף. הוא תמיד ענה בחיוך, עשה עבודה נקייה, מקצועית ויסודית. בסיום הוא שאל אם הכל בסדר ומאחר וזה היה עבור מישהו אחר הוא אמר שיגיע לשם אחה"צ לבדוק הכל :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעזר שמולביץ, בית שמש.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עיילי 4 כ"ס של חברת האייר לעסק קטן.
חוות דעת:
הבן אדם הזה מקצוען אמיתי, נתחיל מזה שהיחס והשירות הן במענה הראשוני והן במענה של עוד דקה שתיים, הכל ברמה מאד מדויקת ,זמן זה זמן. נפגשנו לפני ביצוע העבודה ליעוץ, הוא היה מאד מקצועי, היו לי אנשים לפניו שנתנו יעוץ, אף אחד אפילו לא הגיע לקרסוליים שלו. הוא ניסה לחסוך לי כסף ולמצוא את מה שיהיה לי הכי טוב, המליץ על כל מיני אפשרויות ואמר שאני אחליט לפי מה שטוב לי. בכזה אדם ישר לא נתקלתי לפניו. מילה זאת מילה, עבודה זאת עבודה. ההתקנה היתה מאד מסובכת אז הוא הלך ולמד כדי לראות מה הכי טוב ורק אז התקין, בנוסף אחרי זה הוא בא לבדוק שהכל בסדר. אין אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל חרד, קרית יערים .
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל בעל 2 כ"ס ושני מזגנים רגילים בעלי 1 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מבחינה מקצועית ההתקנה של שמעון ודוד הייתה מצוינת! הם הגיעו בזמן, היו נחמדים והשירות שלהם ממש אחלה. אין דברים כאלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטלה עמבר, בית שמש.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת פמילי 2 כוח סוס.
חוות דעת:
שירות חבל"ז. השוכרת שלי מאוד מרוצה מהשירות. הוא הגיע בזמן, היה תמיד זמין ומאוד נחמד. הוא שלח לי תעודת אחריות וגם לגבי התשלום הוא מאוד בא לקראתי. אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום ה. מעלה החמישה.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן של חברת פמילי 2 כ"ס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע יום אחרי שדיברתי איתו. נתן שירות מקצועי, אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ב. בית שמש.
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות מעולה, באמת חבל על הזמן מבחינת הזמנים, המילה שלו, מחיר ואכפתיות. הם השאירו נקי ולא עזבו עד שהייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר שמיר, בית שמש.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן VRF של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אנשים מאד טובים, ישרים, נאמנים, מסורים ולא יקרים. השתדלו מאד כי ההתקנה היתה של מערכת חדישה שלא כל כך הכירו, בסך הכל עשו עבודה יפה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה בן כליפה, בית שמש.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות פצצה! עובד רק איתו. בעל מקצוע ברמה מאוד מאוד גבוהה. אני מאוד מרוצה ממנו הוא זריז וזמין מאוד אפילו הגיע אלי לתקן את המזגן באמצע הלילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בצלאל מרקוס, בית שמש.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
העתקת מזגן ממקום אחד לאחר ופתירת בעיות ניקוז המים היוצאים מהמזגן.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו! הוא עמד בזמנים שקבענו ונתן לנו שירות מאוד נעים וסבלני. הייתה לנו בעיית ניקוז שהוא הצליח לפתור בצורה מאוד יצירתית וחסך לנו בכך מלא כסף. הוא היה אמין והמחיר שלקח היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק