מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שרון
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.95
מחיר 9.35
איכות 9.75
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אייל סיני, כפר סבא.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים בפולקסואגן פאסאט 2011.
חוות דעת:
עשה עבודה מקצועית, מהירה ובמחיר הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי באט, כוכב יאיר.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון תקלה במנוע ברכב מסוג טויוטה קורולה RunX שנת 2005.
חוות דעת:
מעולה! הוא נתן שירות מדהים, יחסי האנוש שלו מהממים, הוא היה אמין, ניסה להיות נח בזמנים ולהתגמש מאוד. הבעיה שהייתה לי לא הייתה כל כך ברורה ולפניו היו בעלי מקצוע שלא הצליחו לאתר אותה. הוא בדק בצורה מקצועית ויסודית ואכן איתר את התקלה והצליח לתקן. אני מרוצה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית אביטל, רעננה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
טיפול שכלל החלפת בלמים ותיקונים נוספים לרכב מסוג קיה פיקנטו 2015.
חוות דעת:
מוסך מקצועי ביותר. מחירים משתלמים, יחס אישי ומעולה, עבודה מהירה ואיכותית. ממש אחלה של מוסך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרצלה פלזנשטיין, כפר סבא.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הוא והשותף שלו אנשים נחמדים מאוד. קיבלתי הרגשה טובה, הכל היה לשביעות רצוני. העמידה בזמנים הייתה מדהימה והמחיר היה הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה לוי, כפר סבא.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים.
חוות דעת:
שירות מצוין, בעל מקצוע מקסים, גבה מחיר הוגן, עמד בזמנים, מקצועי ומאוד אדיב, אני מרוצה מאוד וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן חזיזה, הוד השרון.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
היה מאוד יעיל, עד עכשיו התקלה לא חזרה, המחיר סביר בעיני, מהרושם הכללי אחזור אליו בהמשך, נראה אמין, בן אדם טוב ואני ממליץ עליו!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר בורמן, כפר סבא.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים למתזים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! נעשה במקצועיות, במהירות ובמחיר הוגן. ממליץ בחפץ לב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון אהרון, כפר סבא.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת שמן ופילטר מנוע והחלפת פילטר אוויר ברכב סובארו.
חוות דעת:
שרון בן אדם חבל על הזמן! אין משהו אחד שלא הייתי מרוצה ממנו, יחסי האנוש שלו יותר ממעולים, הוא ענה לי על כל השאלות בסבלנות- ושאלתי הרבה. תיאמנו זמן בטלפון והגעתי אליו למחרת. חשוב לי לציין שהייתה לי חוויה טובה, בדרך כלל אנשים הם חסרי סבלנות אבל שרון מדבר בגובה העיניים, אין הרבה אנשים כמוהו, חשוב לו קודם כל להיות בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה שוורץ, רעננה.
משוב: 08/02/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 100 אלף, הכנה וביצוע טסט.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים ונדיב. התקשר לפני שעשה כל שינוי ברכב ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חיים מלכה, רעננה.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב של חברת שברולט.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות ומהעבודה, היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק