מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שרון
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.77
מחיר 9.34
איכות 9.66
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 83 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גלעד דויטש, תל אביב.
אשרור: 10/01/2020
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 15000 לרכב, הכנה לטסט והעברת טסט.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הראשון שמדבר בכנות, מחיר טוב ואחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריה ברמן, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור בניסן מיקרה 2007.
חוות דעת:
העבודה נעשתה ממש במהירות ותוך שעתיים הרכב היה מוכן. שרון ציין שתיקן נורה שהיתה רפויה, אך לא ביקש תשלום. בסיום המליץ לי על החלפת צמיגים ובלמים ברכב אבל לא לחץ עלי לעשות את זה אצלו. יצאתי בתחושה טובה ונראה לי שאחזור לטיפולים נוספים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יריב דוידוביץ, תל אביב.
משוב: 20/11/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל בננוב, תל אביב.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף, תיקון מנורה, חלון והחלפת גלגלים ברכבים מסוג יונדאי I20 ובניסאן מיקרה.
חוות דעת:
שרון נחמד, מקצועי והיה בסדר. הוא עשה את העבודה די מהר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה בר, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב מסוג דייהטסו.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל הס, רעננה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת הצתה ברכב מסוג סקודה פאביה 2014.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מבחינת זמן סידר את זה תוך שעתיים שזה מה שאמר. מחיר אני חושב שהיה הוגן. סך הכל חוויה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורן בגה, רעננה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
היה טוב, הוא נחמד ועמד בזמנים, עבד מהר ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוריתי מיכאלי, רעננה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג סקודה פאביה 2009.
חוות דעת:
השירות עצמו היה טוב, אני כן יכולה לומר שהוא היה לא זול אבל שהוא היה מאד מהיר ומתחשב, בסך הכול אני מרוצה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עדנה מ. רעננה.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב יונדאי גטס יד שנייה לאחר קנייה, כולל פירוק הגלגלים.
חוות דעת:
יצרתי קשר עם שרון לאחר קניית רכב יד שניה בו הומלץ לי לבדוק ולטפל בבלמים. שרון קבע עימי להגיע בשעות הבוקר להרמת הרכב ובדיקתו ללא עלות. למחרת נעשתה בדיקה יסודית ופירוק גלגלים, הוא היה אמין מאוד ומקצועי ביותר, טען שנוכל לבצע החלפת בלמים ושרוולים עם ביצוע הטיפול התקופתי הבא לרכב. ממליצה בחום על אדם אמין והגון, אדיב ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן מור, כפר סבא.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לרכב מסוג סוזוקי סלריו.
חוות דעת:
היה אדיב מהיר ועזר מאוד בהכנה לטסט שעברתי בלי בעיה מיד אחרי הטיפול. הוא ניקה מתחת המכסה מנוע וזה נראה כחדש. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 83 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק