מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.73
מחיר 9.53
איכות 9.45
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 49 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נטליה פברמן, הוד השרון.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
התקנת ווינדוס 10 במחשב נייד מחברת LENOVO.
חוות דעת:
רכשתי ווינדוס 10 וניסיתי להתקין אותו ללא הצלחה. חיים הגיע די מהר, תיקן את מה שהיה צריך וביצע עבורי את כל ההתקנות שהייתי צריכה על המחשב. הוא איש נחמד בסך הכל ומקצועי. צלצל יום אחרי גם לשאול אותי אם הכל בסדר. ידע לענות לי על כל השאלות ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור
זהבה שפיר, רעננה.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
חיבור אוזניות והרצתם, סידור מערכת השמע והדיבור.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסין ק, רעננה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח ורכישת מגבר.
חוות דעת:
לאחר שלא הצליח לתקן את המחשב הזמנתי טכנאי של הוט שאמר שהכבל לא היה מחובר ותיקן את זה ברגע. בנוסף הוא הביא לי שני מגברים. אחד חדש והשני משומש, סיכמנו שאם המגבר לא יעזור לבעיה שלי הוא יזכה אותי עליו ובינתיים חיברנו את המגבר המשומש בלבד. כשראיתי שהמגבר בכלל לא עוזר בעוצמה שהייתי צריכה התקשרתי אליו לעדכן אותו ולבקש שיבוא לקחת את המגברים, קבענו שיגיע והוא לא בא. התקשרתי אליו לאחר מכן שוב, אמרתי שהבעיה הייתה רק כבל שלא מחובר ושכלל אין צורך במגברים, ביקשתי שיזכה אותי על המגבר החדש אך הוא לא הסכים, אמר שעברו כבר שלושה שבועות ושהוא לא יכול. אמרתי לו שלא הגביל אותי בזמן ושלא פתחתי את המגבר החדש בכלל. אמר לי שיקזז לי את זה מהביקורים שעשה אצלי אך לא הבנתי מה הקשר בניהם. לאחר כמה ימים אמר שברח לו מהראש שהיה צריך לבוא. לא הייתי ממליצה עליו.
איכות
2
מחיר
2
זמנים
2
יחס
2
2
כללי
גירסאות
יעקב ב. כפר סבא.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חסימה בגוגל ובעיה ב- outlook.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא גלנצר, הוד השרון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
חיבור מחשב לרשת.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל א. כפר סבא.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במחשב נייד וניקוי קורוזיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! תיקן קצר ששיתק את המחשב הנייד. הוציא קורוזיה. עשה עבודה מהירה וטובה. ממליץ!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאב רומנו, הוד השרון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה במחשב נייד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אין שום תלונות. הוא עשה עבודה בחג, הוא היה זמין ומיידי, הוא נתן לי מחשב חלופי ולמחרת כבר בא אלי והחזיר את המחשב מתוקן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד מלכה, קדימה-צורן.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת תשתית אינטרנט בבית.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה שרון, תל אביב.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 31/12/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל לבוביץ, בת חפר.
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לחיווט רשת מחשבים ביתית.
חוות דעת:
הוא שלח הסדר ועזר לי עם חומר באינטרנט, הוא ממש תותח! כל הכבוד לו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 49 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק