מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.76
מחיר 9.57
איכות 9.42
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 55 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלית בן ארצי, נתניה.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
התקנת אות רשת אלחוטית בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא נחמד מאוד והשירות טוב. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אמיר בן ארצי, נתניה.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד אחרי שנרטב.
חוות דעת:
הוא אמין יעיל מהיר אדיב ונחמד, מסור לעבודה, ומקצוען מהרמה הגבוה ביותר! אני מרוצה מאוד מהשירות שהוא נתן לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון נתנאל, נתניה.
אשרור: 16/04/2020
משוב: 15/01/2020
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! מאוד נוח ואדיב, נראה מקצועי ועשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי רוזנבלום, אבן יהודה.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה במחשב חדש.
חוות דעת:
חיים אדם נעים, נחמד מאוד ומקצועי. עשה עבודה מצויינת והיה זמין לכל שאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה וינר, נתניה.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון פקס ומחשב נייח, כולל החלפת מאוורר ותיקונים נוספים.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור. הייתי מאוד מרוצה מהגישה שלו והיחס. אחרי התיקון התקשר לשאול אם יש בעיות נוספות ואם הכל עובד תקין. באמת היה ראוי לציון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדי ב. נתניה.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
גיבוי דיסק קשיח במחשב נייד של DELL.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אמין, בא וייעץ לי מה לעשות, הגיע אליי בזמן, אחר כך התקשר לבדוק שהכל בסדר ועובד והמחיר מצוין. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרונה בן אור, נתניה.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
סידור האופיס במחשבים נייד ונייח.
חוות דעת:
אני יודעת שאין מושלם אבל הוא היה מושלם! גם במחיר, גם שהגיע מעכשיו לעכשיו. נתן שירות מעולה ואין לי מילים. עשה הכל באדיבות, מקצועיות, התקשר כמה שעות אחרי כן לבדוק שהכל בסדר, רק לקחת ממנו דוגמה מהאיש הזה, הרבה זמן לא נתקלתי במקצועיות ושירותיות כזו גבוהה, אני יודעת שכל דבר שיהיה אני אפנה אליו והוא רופא המחשבים שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב פדרמן, נתניה.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
חיבור לאינטרנט.
חוות דעת:
השירות היה מצויין, מאוד מקצועי והתקלה תוקנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי פירסטנברג, נתניה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
חיבור מדפסת חדשה למחשב קיים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה ועשר! איש מיקצועי, נעים הליכות ומחיר מאד מאד סביר, בקיצור- באמת היה 10. אני רוצה להוסיף שהייתי זקוקה לי שוב והוא התעלה עוד יותר על חות הדעת הקודמת. פשוט איש מקסים, אמין וכל המחמאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון נ. נתניה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח שכלל פירמוט.
חוות דעת:
חייים היה בסדר. נחמד, אדיב, עמד בזמנים שקבענו והמחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 55 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק