מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.76
מחיר 9.41
איכות 9.74
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 34 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים אברבוך, ירושלים.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן של חברת אלקור.
חוות דעת:
הוא היה עשר, מקצועי, לקח מחיר הוגן, בחור נחמד, חברותי וסבלני, יודע את העבודה, שירותי, ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלומי כהן, ירושלים.
אשרור: 09/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון למזגן מרכזי בבית.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן, הגיע ממש בזמן ועשה עבוד מעולה. הוא מהטובים שיש, כל מילה שלו זו מילה. כן ירבו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה פסטינגר, ירושלים.
אשרור: 04/08/2019
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה לנו ריח שרוף בבית שיצא מקרבת המזגן ופחדנו שהלך המנוע. הוא הגיע, מצא את התקלה במהירות ואמר שבכלל היתה בעיה בחיבורים בפנים שלא היו בכלל תיקניים. הוא תיקן את התקלה והכל כרגע בסדר גמור. הוא היה יוצא מן הכלל, הוא בחור ישר, ועשה הכל בצורה מקצועית. אנחנו מרוצים מאד מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ק. ירושלים.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן ותיקון של צינור קרוע.
חוות דעת:
היה ממש טוב, עכשיו הכל עובד. הוא מאוד נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת נוימן, ירושלים.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא קצת איחר אבל עשה עבודה טובה והיה גם אמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צביקה שקיף, ירושלים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
חלפת מנוע במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
נתנאל היה נחמד, השירות והיחס היו מעולים, מחיר טוב לדעתי, מקצועי, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, דיבר יפה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר גינו, ירושלים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עליזה ילינק, ירושלים.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
נתנאל היה בסדר גמור ועשה רושם מקצועי ואמין. הוא הראה לי שאין בעיה במזגן אלא שתפעלתי אותו בצורה לא נכונה, הסביר לי מה עליי לעשות והיה הוגן ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ימימה ארגז, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
עושה רושם שהוא עשה עבודה טובה ומקצועית. בהתחלה סיכמנו על סכום מסוים ואחרי שהוא ראה את העבודה המחיר עלה. הוא נתן לי תעודת אחריות ל3 חודשים ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדי בנט, ירושלים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
בסדר גמור, היינו מרצים ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 34 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק