מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.75
מחיר 9.62
איכות 9.72
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שירלי בן יהונתן, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור של דוד שמש.
חוות דעת:
היה נעים ואדיב, פתר את הבעיה והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סורין רוטמן, תל אביב.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
החלפת שסתום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, לקח מחיר הוגן, הגיע בזמן, נחמד, היה מקצועי ואני מרצה ממנו מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ר. תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
הסרה של דוד שמש ישן והתקנה של דוד שמש חדש, 150 ליטר, לא כולל קולטנים, על גג רעפים.
חוות דעת:
ויקטור החליף דוד ישן ומקולקל בדוד חדש. הייתי מאוד מרוצה! היענות מהירה, עבודה מקצועית, נעימה ויעילה. היה הראשון שהסכים לעבוד על גג רעפים. התגבר על קשיים פיזיים ועל החום הרב, ללא תלונות. אמנם לא היה ברשותו מוצר מהמותג הרצוי, אבל התחליף נראה מבטיח. בתום העבודה נשאר מיוזמתו לנקות שאריות בוצה וחלודה שנזלו מהדוד הישן. תודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רלי שור, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מוביל לקולטים.
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי רוזנטל, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון המגעים בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא סבבה. היה מאוד אדיב, הגיע בצורה יחסית מהירה והצליח להסתדר בתל אביב למרות שיש תמיד בעיות של חנייה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ש. תל אביב.
אשרור: 24/07/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה עשר! שירות מצויין ומקצועי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בן יצחק, תל אביב.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
דוד השמש התפוצץ בשישי אחה״צ. התקשרתי לויקטור והוא נרתם לסייע והציע להגיע בשיש למצוא פתרון עד ליום ראשון בו יחליף את הדוד. ( הינו בלי מים בבית). ביקשתי שיגיע בראשון. הוא הגיע בזמן, נעזר בבחור נוסף לעבודה. התקינו ואפילו הגדיל ראש והוסיף ברז הפרדה לדוד במידה ויקרה פעם נוספת. המליץ על דודי שמש של חברות שונות ואפשר לי להחליט לבחור. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד חן, תל אביב.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת מרומית המכיל 150 ליטר.
חוות דעת:
ויקטור היה מצוין, הכל היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, עבד יפה, לא הייתי צריך לרוץ אחריו, השאיר נקי, מחיר סביר לדעתי, מנומס, נחמד ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל כהן, תל אביב.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
ויקטור הוא אחד הטכנאים היותר טובים שפגשתי! הוא היה אדיב, כן ונחמד, עשה את העבודה בצורה מועילה ומהירה, והסביר את מה שהוא עושה במהלך התהליך. המחיר שלו היה טוב לדעתי והוא מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון לביא, תל אביב.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
ויקטור עשה עבודה טובה מאוד, אדם מקסים ואני מאוד מרוצה! חזר אלי פעם שניה כי התקלה לא הסתדרה עד הסוף. בנוסף, אמר שזו עבודה קטנה ולא גבה עליה עלות, ממליץ עליו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 176 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק