מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוברט
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.69
מחיר 9.79
איכות 9.81
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמוס אדלר, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החליף והתקין כמה בתי נורה. היה מהיר מקצועי ונתן מחיר ממש אחלה
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מנשה כ. תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי לכיריים.
חוות דעת:
רוברט הגיע בפעם הראשונה על מנת לראות את העבודה ולתת הצעת מחיר. הוא הבהיר לי בשיחתנו כי על הצעת המחיר הוא אינו גובה תשלום גם אם נחליט שלא לבצע את העבודה. מאחר והתרשמתי מיושרו ומהמחיר שהציע הזמנתי אותו לבצע את העבודה. הוא ביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, בסבלנות רבה תיאר לי את האפשרויות העומדות לפנינו לביצוע העבודה ויחד בחרנו את האפשרות הטובה יותר. הוא הגיע בזמן שקבענו, ביצע עבודה מקצועית וביקש מחיר סביר ביחס להיקף העבודה. יש לי רק שבחים לרוברט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רביד זברגר, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
היה עשר! אני מרוצה מהכל, עמד בזמנים ונתן יחס טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן נעים, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת פחת.
חוות דעת:
איזה בחור על הכייפאק, אין דברים כאלה. הוא הגיע בזמן, היה מאוד מקצועי, לקח תשלום ממש סביר, היה נורא מהיר ומומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מ. תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מאווררים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה מקצוען ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל מאייר, תל אביב.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה, היה מהיר, מקצועי ולעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב חורב, תל אביב.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון הארקה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אן לי מילים! הגיע בזמן ולא לקח הרבה כסף. הוא הבן אדם הכי חמוד שפגשתי, הגיע יום לפני, איתר את הבעיה והגיע שוב למחרת בבוקר בשעה שקבענו. עשה הכל כמו שצריך וסידר לי עוד משהו על הדרך מבלי לגבות עוד כסף. באמת מעולה, מצאתי חשמלאי קבוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס שטרנברג, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פרץ, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח חשמל בדירה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא על הכיפאק, היה נחמד והגיע מהר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן טרבלסי, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא ביצע את העבודה בצורה טובה, המחיר היה טוב, והוא הסביר למה כדי להחליף שקע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק