מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.84
מחיר 9.61
איכות 9.78
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חגי וקס, ירושלים.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! שמעון היה נחמד, זמין, הסביר על התקלה כמו שצריך ופתר את הבעיה שזה הכי חשוב. הכל במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אדוארד קפלן, ירושלים.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי של חברת אלקו.
חוות דעת:
שמעון היה טוב מאוד, הגיע בזמן כמו שצריך, נחמד, המחיר סביר לדעתי, עשה עבודה טובה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית ניסים, ירושלים.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אלקטרה שכלל תיקון מדחס, מילוי גז והחלפת שלט.
חוות דעת:
הייתי מרוצה! הוא בא ביום שקראתי לו והיה מאוד אדיב, סבלן ונעים. הכל היה באמת בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טלי מלקמן, ירושלים.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פיוז שרוף וניקוי פילטר במזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היה רושם שיש עוד בעיה והוא הגיע שוב ולא דרש תשלום עבור הבדיקה הנוספת.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור כהן, ירושלים.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
המזגן לא קירר טוב. שמעון אבחן ואמר שלא מדובר בתיקון פשוט. שיש בעיה בהתקנה וצריך לעשות שינוי משמעותי שכרוך בשבירת תקרת הגבס, ובעלות של אלפי שקלים. לא הייתי שקט עם האבחנה, החלטתי לקבל חוות דעת נוספת ופניתי לטכנאי אחר שבדק ואבחן שהבעיה נובעת מחוסר בגז. מילא גז והבעיה נפתרה.
איכות
4
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
6
כללי
גירסאות
אבי מרטין, ירושלים.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מעולה! אחלה. היה נחמד, אמר מראש כמה עולה והגיע בזמן שאמר, היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ז. ירושלים.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
אחלה שירות! הגיע בזמן שתואם איתו, תיקן את המזגן באופן מקצועי ובמחיר הוגן. יישר כח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחנן מ. ירושלים.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור יציאת המים של המזגן לניקוי הפליטים.
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה פרלמוטר, ירושלים.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ויישור המאוורר החיצוני של המזגן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא התעכב קצת אבל הודיע מראש וזה היה בסדר. הוא היה מקצועי ומאוד נחמד. מדיבור בפלאפון כבר ידע מה הבעיה וכשהגיע הצליח לפתור את הבעיה במהירות. הוא נתן שירות מעולה ולדעתי המחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה בר-סלע, ירושלים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה והחלפת קבל.
חוות דעת:
שמעון השקיע הרבה מאד מאמצים באיתור הבעיה והיה מאד מקצועי, השירות שלו מאד אדיב, הוא הגיע בדיוק בזמן וממש בחור יוצא מין הכלל, הוא פתר את הבעיה והיה מאד נימוסי והאישיות שלו מעל מעבר, גם המחיר היה הוגן ואני ממליצה עליו מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 431 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק