מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.79
מחיר 9.53
איכות 9.69
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דבורה מייזלס, ירושלים.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת כרמל.
חוות דעת:
שמעון היה ממש נחמד, הסביר מה הוא עושה, הגיע בזמן ובאופן כללי היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי ז. ירושלים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
אחלה שירות! הגיע בזמן שתואם איתו, תיקן את המזגן באופן מקצועי ובמחיר הוגן. יישר כח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם מנדל, ירושלים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי 2 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מצא את הבעיה ותיקן את זה יופי. הוא היה מקצועי ונחמד, הוא קצת איחר אבל המחיר היה הוגן והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב פסטרנק, ירושלים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה נחמד ואמין. הגיע בזמן, השקיע ועלה לגג ועשה עבודה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור הבר, ירושלים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רצפתי של חברת אמקור.
חוות דעת:
המזגן לא קירר, שמעון מצא כבל שנשרף, החליף בחדש וגם החליף כמה חוטים קטנים שנשרפו ביחד עם הכבל. עבד יפה מאוד, עמד בכל הציפיות, ממש מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מילי פנים אל פנים, ירושלים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדחס במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא אמר שיש סתימה במדחס ואם התיקון לא יעבוד, אז צריך להחליף ובסוף הוא הצליח. הוא לא הצליח למצוא חניה, הסתובב שעה וכמעט התייאש, אבל בסוף מצא. היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית עזראן, ירושלים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים ובדיקת סתימה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. מכיוון ששמעון לא הצליח לאתר לאן בדיוק מוביל צינור הניקוז, הוא גבה רק עבור הביקור והבטיח לקזז במחיר התקנת ניקוז חדש אם נזמין אותו לעשות זאת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכסנדרה ברגר-פולסקי, ירושלים.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן, תיקון צינור בעקבות נזילה במזגן אחר, ניקוי פילטרים בארבעה מזגנים וריתוך צינוריות חיצוניות, מזגנים של חברת טורנדו.
חוות דעת:
מעולה באופן כללי. הוא היה מאוד מקצועי, נעים, אמר את המחיר מראש ובדיוק איך זה עובד, למרות שבסוף המחיר היה גבוה בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל עזרא, ירושלים.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים ומילוי גז במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא עמד בזמנים, איתר את התקלה תוך כמה דקות ועשה עבודה מאוד מקצועית. לדעתי המחיר הוגן ואני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גוני פרי, ירושלים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
שמעון היה טוב, עשה עבודה מעולה, נחמד, הגיע בזמן, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 387 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק