מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושר
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.89
מחיר 9.81
איכות 9.74
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף דיין, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
הזזת נקודות מאור, התקנת נק' מאור חדשה, התקנת 3 גופי תאורה דקורטיביים, עבודה בתוך חלל גג רעפים והתקנת נק' חשמל חדשה - רב שקעים.
חוות דעת:
אושר היה על הכיפאק! הגיע בזמן כמו שקבענו והוא בעל מקצוע מאורגן ומסודר בעבודתו. התרכז בעבודתו ונמנע מכמה שפחות משיחות בסלולר, ידע מה הוא עושה וגם בעבודה קצת מסוכנת מתוך חלל גג רעפים עבד בשיא הזהירות. בסיום העבודה, שאל אם אני צריך עוד משהו ואם אני מרוצה מהעבודה. הייתי ממש מרוצה מהשירות וכבר קבענו לבצע עוד עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביב כהן, תל אביב.
משוב: 02/02/2019
תיאור השירות:
עבודות חשמל כלליות קטנות וגדולות, הכוללות התקנות גופי תאורה, שקעים, ועבודות חשמל למוסדות ולגופים שונים.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. בחור על הכיפאק, אני נעזר בו זמן רב עד היום. כיף לעבוד איתו והוא אחראי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרק מוספיר, גבעתיים.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורות ומפסקים .
חוות דעת:
היה מצוין, יסודי, צנוע אמין !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל ורשבסקי, תל אביב.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 12/08/2019
חוות דעת:
היה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לובה פיין, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורה בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אני נותנת לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם חיים זיידרמן, גבעתיים.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לתיקון מתג קופץ.
חוות דעת:
אחד המתגים בארון החשמל קפץ והתקשרתי לאושר שיעזור לי איתו. הוא הסביר לי שצריך לכבות את כל המתגים ולהרים אחד אחד וזה יתן אינדיקציה איזה אחד מקצר. זה היה ביום שבת והוא נשאר איתי על הקו והסביר לי איך לפתור את הבעיה. הוא סופר נחמד ואני באמת מאוד מודה לו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה גלר, חולון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
התקנת תשתית חשמלית למזגן, החלפת פחת ותליית נורות לדים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. עשה עבודה טובה וממש תענוג לראות איך הוא עובד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה זיסקינד, רמת גן.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורות בכל הבית ומאוורר תקרה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! מחירים סבירים בהחלט, הופיע בדיוק בזמן שקבענו, עבודה יסודית ונקייה, בחור 10.יש לי עוד עבודות בשבילו, כבר הזמנתי אותו.וממליץ עליו לכל מי שצריך חשמלאי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרלין מלר, תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת ונטה.
חוות דעת:
נתן לי הצעת מחיר לתיקון. היה בסדר והגיע מתי שקבענו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מאור י. גבעתיים.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
רק שבחים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק