מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בועז
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.73
מחיר 9.64
איכות 9.77
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוני אפשטיין, קדימה-צורן.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
פירוק והרכבת 2 מזגנים של חברת תדיראן. אחד 3 וחצי כוח סוס והשני 1 כוח סוס.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה מצוין, השירות היה מעולה והעבודה הייתה טובה. המחיר היה הוגן לגמרי, בעל המקצוע יצר קשר מספר ימים אחרי העבודה כדי לבדוק שהכל בסדר. הוא היה ממש אחלה, אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד נורדל, קדימה-צורן.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגנים מחברת אלקטרה וחברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אדיב, רציני מאוד ועמד בזמנים לא יכול להיות מילה רעה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון ר. קדימה-צורן.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיסים אלקטרונים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרטין קרוסר, קדימה-צורן.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן בעל 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מדהים, הוא היה מאוד מקצועי מבחינת ידע, איך יש לבצע את העבודה ומבחינת האתגרים שעמדו בפני בביצוע העבודה. המחיר היה סביר מאוד, עמד בזמנים, חזר פעמיים בשביל לסיים את העבודה ונתן שירות מעל ומעבר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יהודה לנג, נורדיה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של מזגן אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, מקצועי והיחס שלו טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אולג ר. קדימה-צורן.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הכל היה מצוין, מכל הבחינות! הוא הגיע בזמן, פתר את הבעיה מהר מאוד ולדעתי במחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר גל אזרחי, קדימה-צורן.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
בועז היה מעולה, היה מאוד נחמד, עשה עבודה טובה ונקייה. הגיע בזמן והמחיר הוגן. אנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי פלג, כפר יונה.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן ראשי ובדיקה כללית לשלושה מזגנים קטנים בחדרים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ברקוביץ', רעננה.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מאורר במזגן 2.5 כ''ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה מאד יפה והיה מקצועי, מאד נקי, מנומס, מאד ידידותי למשתמש והייתי מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נסים לוי, רעננה.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מעבה במזגן של חברת אלקטרה 5 כ"ס.
חוות דעת:
בועז היה שירותי, אדיב, נעים, מקצועי, עבד כמו שצריך והכל מאה אחוז, ממש דוגמה לאיך צריך לתת שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק