מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושרי
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.77
מחיר 9.66
איכות 9.78
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 36 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אנטולי גנופולסקי, ראשון לציון.
אשרור: 17/06/2019
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזים למונה מים, החלפת שסתום בדוד שמש והחלפת 4 ברזים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אהבתי את השירות שלו, הוא הגיע בדיוק בזמן שסיכמנו ודייק בזמנים, היה מקצועי ואני בעבר הזמנתי מלא אינסטלטורים ובחיים שלי לא ראיתי שירות כזה ובעל מקצוע כזה מסור וכשרוני, הוא הגיע אלי פעמיים ותמיד היה זמין, אמין ואכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריה גלברג, ראשון לציון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בניאגרה.
חוות דעת:
אושרי היה מצוין, הגיע בזמן כמו שקבענו, ממש אחלה, עשה עבודה טובה, נחמד, אדיב, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין מרגלית, ראשון לציון.
משוב: 15/04/2019
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נועה נחמני, ראשון לציון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח ובמקלחת וניקוי צינור ניקוז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין לגמרי, עשה את זה צ'יק צ'ק, תקתק את הכל וניקה טוב ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ח. ראשון לציון.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת ברז חדש בכיור המטבח.
חוות דעת:
היה מצויין! למרות שהפירוק וההרכבה היו קצת קשים לביצוע, עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר עם חיוך על הפנים, באווירה חיובית ובמקצועיות! היחס הטוב הזה לא מובן מאליו. אני מאוד מרוצה! מגיע לו 10 בכל!! כן ירבו אנשי מקצוע כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן רורמן, ראשון לציון.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במרכזיית מים.
חוות דעת:
אושרי היה בסדר גמור. הוא מקצועי, נעים והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייק ברגינסקי, ראשון לציון.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור ותיקון מיכל הדחה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ונתן שירות טוב. אדם על הכיפאק. פתר את הבעיה ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית פורת, ראשון לציון.
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
התקנת אסלה.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מעולה! הוא תמיד זמין, אין מצב שהוא אומר לא, המחירים שלו מאוד הוגנים, הוא מסודר, נקי, הכל אצלו פיקס, לא הייתה פעם אחת שהתאכזבנו ממנו ואני עובד איתו כבר 4 שנים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב שרירי, ראשון לציון.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
החלפת גומיה ומצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא מצויין! הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שהוא עשה! אין דברים כאלה! בן אדם עניו, נחמד, עבד נקי, מסודר, לא מפריז במחירים, פתר את הבעיה והוא מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא כהן, בת ים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של מיכל הדחה לשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 36 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק