מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.61
מחיר 9.82
איכות 9.67
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרון ד. יבנה.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד חשמלי.
חוות דעת:
יוסי היה מעולה! הגיע בזמן שקבענו, לקח מחיר הוגן מאוד ועשה עבודה טובה. שיגעתי אותו שיבוא כמה פעמים והוא באמת היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אייל ו. רחובות.
אשרור: 04/03/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יניב א, נס ציונה.
אשרור: 31/01/2020
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
אחלה יוסי! הוא היה דייקן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה קינר, מזכרת בתיה.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע לתלת פאזי, התקנת תאורה בגינה והרכבת אינטרקום.
חוות דעת:
הוא אדם מדהים, מקסים. פשוט חבל על הזמן! דייק, לקח מחיר הוגן ויש תחושה שהוא יודע מה הוא עושה וזה מאוד חשוב. מגיע לו פירגון ענקי מכל הלב. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו טנא, רחובות.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
העתקת נקודות תאורה בסלון וחיבור סוכך לבקר אלחוטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) שירות עם נשמה, עובד מסודר, נקי ובשיתוף פעולה מלא עם הלקוח על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. לוקח אחריות גם על דברים שאינם קשורים אליו (הייתה לי תקלה בנברשת שקניתי).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה קרול, כרמי יוסף.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת קווי חשמל והתקנת גופי תאורה ונקודות חשמל בדירה חדשה.
חוות דעת:
יוסי היה אחלה ואין ספק שאשמור את המספר שלו להבא ואמליץ עליו לאחרים! הוא הגיע בזמן, היה נחמד, ניקה אחריו ולא עשה עניין כששיניתי את דעתי בקשר למה שאני רוצה שיעשה. עברתי כבר כמה בעלי מקצוע והוא באמת אחד הטובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרי מויאל, יבנה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל חשמל של מזגן.
חוות דעת:
שירות מצוין. יוסי מקצועי, אדיב וממש התעקש עד שמצא את הבעיה. הזמנתי אותו להחלפת פקק והוא ישר עלה על זה שזה לא הבעיה, התחיל לחפש בבית עד שמצא שמה שעושה את הבעיה זה חוט במזגן. הוא הגיע בזמן מעכשיו לעכשיו ביום שישי והיה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק איציק, רחובות.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת.
חוות דעת:
הוא היה עשר, ממש מעולה, הגיע בזמן הכל היה בסדר גמור. הוא אדם מיוחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני חיים, רחובות.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא היה נחמד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד למברסקי, יבנה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא בחור נחמד, איכותי וסבלני. הייתי מרוצה מהמקצועיות ומההגינות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק