מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.80
מחיר 9.93
איכות 9.95
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אושרי מויאל, יבנה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל חשמל של מזגן.
חוות דעת:
שירות מצוין. יוסי מקצועי, אדיב וממש התעקש עד שמצא את הבעיה. הזמנתי אותו להחלפת פקק והוא ישר עלה על זה שזה לא הבעיה, התחיל לחפש בבית עד שמצא שמה שעושה את הבעיה זה חוט במזגן. הוא הגיע בזמן מעכשיו לעכשיו ביום שישי והיה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רחלי ארליך, נס ציונה.
אשרור: 18/06/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
התקנת תלת פאזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה זמין ומאוד נחמד, הוא עשה עבודה מקצועית והסביר לי הכל לאורך כל התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ים, רחובות.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
מדהים! פשוט חשמלאי נשמה. הייתי מרוצה, הוא בא, עשה, השתדל ולקח מחיר הוגן ביותר. בחור חמוד, הגיע מתי שקבענו, עשה עבודה יוצאת מן הכלל והכל היה עשר! על הכיאפק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב א, נס ציונה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
אחלה יוסי! הוא היה דייקן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ליבמן, רחובות.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מונה חשמל.
חוות דעת:
יוסי היה ממש מעולה! סופר מקצועי ושירותי. הוא בדק איתי מתי יהיה לי נוח שיגיע וקבע איתי בהתאם, ונתן שירות חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל תם, רחובות.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אדיב , נחמד ומלא בסבלנות להסביר. בסוף גבה רק על ביקור והיה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל גזיאל, יבנה.
משוב: 01/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 פרוז'קטורים.
חוות דעת:
קבענו בשעה הגיונית של 6, בסוף נתקעתי בעבודה עד 9 אמר שיגיע בכל זאת אם אני רוצה. הגיע באמת בשעה 9 וחצי אחרי יום עבודה, תלה לי 2 פרוזקטורים בגובה ונתן מחיר הוגן וטוב.ממליץ בחום! איש תותח והמגנט שלו שמור על המקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומציון פ. מזכרת בתיה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! אם יכולתי לתת ציון יותר מ 10 הייתי נותנת. הגיע באותו יום שהתקשרתי אליו (תוך שעתיים) מצא את הבעיה תוך שניה ופתר אותה. גם המחיר היה הוגן לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי שאול, נס ציונה.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
אבחון קצר בחיבור כיריים חשמליים.
חוות דעת:
הוא בא ואבחן את הבעיה, סידר את זה ואמר שלא נגרם שום נזק לכיריים, היה ענייני, בא בהתראה של שעתיים והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן הרצל, נס ציונה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה באמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק