מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צח
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.92
מחיר 9.69
איכות 9.79
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קובי ט. תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מצבר ברכב.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים ניידים נוספים באזור ראשון לציון

אבירן רותם, תל אביב.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מצבר ברכב טויוטה.
חוות דעת:
התקשרתי לצח כי הייתה בעיה במצבר, הוא אמר שהוא לא צריך בעצם להגיע ונתן לי סדר פעולות מסויים כדי לסדר את הבעיה. הוא באמת עזר לי בשיחת טלפון קצרה ואמר שאם אצטרך שוב עזרה אז הוא יבוא לעזור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג. ו. רמת גן.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ראשוני והחלפת מצבר למחרת.
חוות דעת:
היה מעולה! נתן טיפול במקום למצבר כך שאפשר להמשיך הביתה והוא אדם אמין וישר. המחיר סביר, הוא מקצוען וליוה אותי עד הבית כדי לא להתקע שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ובדיקת טעינה במקום העבודה.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 06/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ובדיקת טעינה.
חוות דעת:
שירותי ביותר ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי שרם, ראשון לציון.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו והייתי מאוד מרוצה. דבר ראשון הוא הגיע מהר מאוד אפילו שהייתה שעה מאוחרת ומזג אוויר גשום לכן מאוד הערכתי את זה. דבר שני הוא לא ניסה סתם לדחוף לי דברים ולא היה לחוץ בכלל. בנוסף היה מאוד שירותי, זמין, אדיב, לא מיהר ולא היה לחוץ, סבלני מאוד וגם המחיר היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני טולדאנו, ראשון לציון.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה באורות של הברקסים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ואני מאוד מרוצה מהעבודה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון שוורץ, ראשון לציון.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור ידית הילוכים ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
ידית ההילוכים לא עבדה והוא אמר לי שכנראה יש כבל משוחרר מתחת לאוטו מקדימה. הוא הסביר לי איפה זה נמצא ואמר לי איך לתפוס אותו עד שאני אגיע למוסך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון חנינה, ראשון לציון.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
חילוץ לג'יפ מסוג ביואיק.
חוות דעת:
הוא בחור אחלה, נתן לי שירות מעולה, מהיר ומקצועי. שקעתי עם הג'יפ בבוץ והוא הגיע לחלץ אותי מאוחר בלילה, אני ממליץ עליו מאוד הוא אדם מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור חסון, ראשון לציון.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
שירותי חילוץ שכללו החלפת סטרטר ברכב מסוג פורד גלאקסי.
חוות דעת:
הוא פשוט בחור עם לב זהב, גרם לי להרבה נחת, אין דברים כאלו. הוא הגיע לחלץ את אשתי והילדים באמצע הלילה והעניק להם שירות מעולה ומהיר, הוא היה מאוד נעים ומרגיע. הוא מספר אחד, אדם ישר והגון שחבל על הזמן, אני ממליץ עליו בהרבה אהבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 107 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק