מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.91
מחיר 9.74
איכות 9.89
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ישראל ק. ראשון לציון.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק זרם לדוד חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה, הגיע בזמן ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רונן ארבל, ראשון לציון.
אשרור: 22/03/2020
משוב: 05/02/2020
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי אמין ונחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדנה יעיש, ראשון לציון.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
התקנת שישה גופי תאורה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגענו לאבי דרך מידרג, כבר בטלפון הוא היה נחמד מאוד וקבענו שיגיע להתקין גופי תאורה חדשים. הוא הגיע בזמן שנקבע והיה מקצועי מאוד, עשה עבודה נקייה בכל ההתקנות וביצע הארכה לנקודה בצורה יפה. הוא דאג לעבוד בצורה בטוחה ועזר אפילו בהחלפת מפסק חשמל ללא עלות וזאת ללא שקבענו להחליפו מראש! אבי לקח תשלום הוגן בסוף העבודה, יצאנו מרוצים עד הגג וכבר מתכננים לקרוא לו שוב לעבודה נוספת בהמשך...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן פ. רחובות.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון גוף תאורה.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חלי אשכנזי, ראשון לציון.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
חציבה והתקנת שישה שקעי כוח במטבח והתקנת ארבע האזנות חדשות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! היה לו מאוד חשוב לתת הצעת מחיר הוגנת ולראות שהשוואתי את זה לאחרים, לאורך כל התהליך היה חשוב לו להסביר לי מה הוא עושה ולמה, נתן לי אלטרנטיבות. היה מקצועי ומאוד אכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'סיקה רביבו, לוד.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל והחלפת מפסק ראשי תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד זמין, נחמד ונתן לי שירות טוב. עשה מאמץ להגיע אלינו והיה מקצועי ובטיחותי. המחיר שהוא לקח היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מושונוב, ראשון לציון.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמלי.
חוות דעת:
מעולה, אמין, עמד בזמנים ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חדווה ניסן, גן יבנה.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה אחראית ומקצועית, שירות מעולה, הסביר את העבודה והייתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר א. אשדוד.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק של תריס חשמלי, תיקון לוח חשמל ותיקון שקעים.
חוות דעת:
אבי היה מצוין, הייתי ממש שבע רצון, המחיר היה בסדר גמור לדעתי והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר חרמץ, ראשון לציון.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת שקע תלת פאזי לכיריים, חיזוק שקעים נוספים והתקנת מפסק לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן שקבענו, היה נחמד, מקצועי וגבה מחיר שהיה בסדר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק