מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.81
מחיר 9.49
איכות 9.68
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 96 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל זולברג, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מעבה במזגן מיני מרכזי 4 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע בזמן, אמר שתוך שעה הוא יהיה אצלי והוא הגיע תוך ארבעים דקות. היה מאוד נחמד והסביר מה הוא הולך לבדוק. עשה עבודה נקייה. היה נקי ומסודר. באמת שירות מצוין :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מנחם וסרמן, פתח תקווה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת הדאמפרים של מזגן מיני מרכזי אלקטרה.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע מתי שאמר, הציע 2 אפשרויות לפתרון, וביצע במקצועיות ואמינות. בנוסף, בן אדם נחמד שכיף להיות לידו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר כהן, פתח תקווה.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגנים בבית הספר.
חוות דעת:
בחור הוגן ונעים, העבודה שלו מעולה! אנחנו עובדים איתו כבר תקופה ארוכה ומאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית גאני, תל אביב.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ישן.
חוות דעת:
שירות מאה אחוז. הגיע בזמן, התרשמנו שהוא מקצועי. זה מזגן מאוד ישן, הוא זיהה את הבעיה ויכל לתקן אותה אבל לא היה לו את החלק המתאים. המחיר היה בהתאם למה שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד לוי, תל אביב.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן תקול.
חוות דעת:
אדיב מאד, וניסה לתת לי פתרון גם כשחשב שאין כל כך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יונתן ס. רמת גן.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדיראן, כולל החלפת מתנע.
חוות דעת:
משה הגיע בהתראה קצרה. היה אדיב, חייכן ומקצועי. החליף מתנע במחיר הוגן. יופי של שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת גרוסמן, גני תקווה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ואספקת שלט מקורי למזגן.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לתקלה במזגן שבסוף נפתרה לבד, כנראה נגרמה ממשהו אחר. לכן שהוא הגיע הוא עשה בדיקה והפעיל לראות שהכל תקין. הוא היה נגיש, הגיע במהירות והיה נעים. התאכזבתי לגלות שהמחיר שגבה עבור שלט חדש למזגן שביקשתי יקר משמעותית בהשוואתי לאחר מכן. מה עוד ששילמתי לו על ביקור ללא תיקון בפועל.
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
משה הפנר, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
אני לא כל כך מרוצה. לחיוב, הגיע מהר. ביצע את התיקון כראוי. לשלילה, חוסר גילוי נאות, לדעתי ניפח את מחיר הרכיב שהחליף. תיאר את התיקון במונחים מפוצצים למשל, "..הלך לכם המתנע...", שיש בהם להטעות אנשים שאין להם מושג טכני. כמי שמבין דבר או שניים באלקטרוניקה, מאחורי התיאור המפוצץ יש בסך הכל החלפת קבל, רכיב אלקטרוני אוגר מיטען שחברת חשמל מחייבת להתקין לשיפור מדידת הספק נכון ע"י המונה הדירתי, רכיב שגודלו ככוסית יין קטנה. המחיר שגבה היה מעל המחיר שלמיטב ידיעתי רכיב כזה עולה לא יותר מכמה מאות שקלים). מגיע לבחור קצת יותר תגמול על העבודה משום שעבד בגובה רב (אם כי לא עבד מחוץ לבניין אלא רק בהתכופפות מתוך החדר, באופן שהוא אפילו לא חש צורך לאבטח את עצמו). סיכמתי איתו שבמחיר זה יביא לי פילטר למזגן. עברו כבר 3 שבועות, וטרם הביא.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אדם פלר, תל אביב.
אשרור: 04/08/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל בעל 2 כ"ס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מהיר, קליל, אדיב ושירותי ודאג להסביר את מה שעשה. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ר, גני תקווה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במזגן.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק, בחור רציני, הייתה בעיה שהולכת וחוזרת, עשה הכל בסבלנות ולא גבה מיד את הכסף, חכינו שלושה ימים והיינו מידי יום בקשר. בעל מקצוע יוצא מן הכלל, גבה מחיר הוגן והגיע אלי תוך עשר דקות מרגע שדיברתי איתו בסלולרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 96 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק