מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסף
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.62
איכות 9.81
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
זאב שפרינסקי, בית שמש.
אשרור: 30/07/2020
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדחס של מזגן מחברת תאדיראן.
חוות דעת:
הייתי מאד מרוצה. קודם כל מהזמינות, הוא הגיע מירושלים במיוחד כשאף אחד לא היה זמין באזור בית שמש. היחידה הייתה תלויה מאד גבוה והוא היה מוכן להתאמץ על מנת להגיע לשם ולסדר את החוט שנתקע במדחס, ומצא פתרונות יצירתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל בילינסקי, כפר מנחם.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים רגילים של חברת תדיראן, כולל אספקה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, שירותי, דייקן ועשה עבודה יסודית, אני בהחלט ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב איתן, בית שמש.
אשרור: 23/07/2020
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת חוט שרוף במזגן חברת אלקטרה 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הלוואי שכל הטכנאים היו כמוהו. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שאפירו, בית שמש.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה נחמד, עשה את העבודה ונכון לעכשיו הכל עובד. ייתכן והיה מעל למחיר הממוצע, אבל בגדול אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שמעון דהן, בית שמש.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין. אמין ונתן שירות מהיר. המזגן עובד ומקרר בצורה מעולה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
נחום חזן, אביעזר.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
החלפת יחידה במזגן.
חוות דעת:
הכל היה טוב. הוא איבחן את התקלה, תיקן מה שצריך. מבחינת יחס אישי הוא היה מצוין. אני מדרג אותו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון קליין, שורש.
אשרור: 06/11/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
קנייה והתקנת מזגן של חברת אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. עבד בשקט תיקתק הכל יפה אסתטי ולעניין. מאוד אדיב. אחלה מחיר ואחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מומי בן דור, בית שמש.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן של חברת תדיראן שלא קירר, כולל החלפת קבל.
חוות דעת:
הוא היה נפלא! הגיע, נתן שירות סוף הדרך, היה עם אשתי ובאמת היה ישר ולא ניסה לדחוף עוד דברים ולעשות קונצים. המחיר שלו היה בסדר לגמרי, הוא נתן שירות אדיב, ממש היה חבל על הזמן ונהנינו מהשירות שלו! נוסף על כך הוא השאיר את הקבלים הישנים וללא ספק ניעזר בו עוד פעם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ילנה דובוביצקי, בית שמש.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שתי מזגנים, 2.5 כ"ס ו1 כ"ס.
חוות דעת:
אסף פשוט מדהים! מבחינה מקצועית הוא עשה הכל בצורה זהירה וטובה, הגיע בזמן בלי שום בעיות, והכל עבר חלק. לאחר מכן גם הזמנתי אותו לבצע התקנת מזגן נוספת בבית ההורים שלי. כשגילה שיש מזגן טוב וזול יותר עבורם הוא גם הגיע פעם נוספת להחזיר להם את הכסף. הוא מאוד הוגן ובהחלט מעולה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לדיצ'יה צרויה, בית שמש.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מקצועי והמחיר היה סביר מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק