מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.85
מחיר 9.37
איכות 9.41
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 27 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליה לדיז'נסקי, תל אביב.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שתי ידיות סגירה שבורות של חלונות והחלפת רצועת תריס שנקרעה בחלון המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות! מאד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניסים אביגדור, תל אביב.
אשרור: 05/03/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלים ופתחי ניקוז למים בחמישה חלונות גדולים.
חוות דעת:
ההתנהלות הייתה מול הדיירת אבל התרשמתי שהיה טוב, המחיר הוגן לדעתי, הגיע בזמן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס ריפולד, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן שאולי, תל אביב.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
איטום שני חדרים ותיקון תריס ידני.
חוות דעת:
בן אדם זהב, אין לי מילים, עשה עבודה יפה ומקצועית, אני מאד מרוצה ממנו וממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי נגלר, תל אביב.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון סוגר של תריס שלבים.
חוות דעת:
משה היה אחלה. הגיע בזמן, עבד בצורה נקיה, סיים את עבודה מהר והמחיר היה סביר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס נדל, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, היה מאוד נחמד והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני ., תל אביב.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון שלא נסגר.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב מאוד. הוא תיקן חלון שלא נסגר כי התריסים הפריעו לו להיסגר. הוא לא היה צריך להחליף חלקים כלשהם. זה לא פתר במאה אחוז את הבעיה אבל זה פתר בהרבה מאוד אחוזים וזה כרגע נסגר לפחות. הוא פתר את הבעיה תוך חמש דקות, הגיע בזמן והיה ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית לוי, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סוגר בחלון.
חוות דעת:
אני מבסוטית מאוד! הוא מקצועי, הוא עשה את העבודה צ'יק צ'ק, הכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות גל, תל אביב.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים.
חוות דעת:
הוא היה חמוד ברמות, עבד נקי ומסודר, היה מהיר והגיע על הדקה. מחיר הכי הוגן שמצאתי ועבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה גלברד, רמת גן.
אשרור: 15/03/2020
משוב: 14/01/2020
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך! עמד בלוז שקבע, הגיע בשעה נוחה ודייק, לקח מחיר סופר הוגן, ממש נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 27 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק