מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאור
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.75
מחיר 9.66
איכות 9.77
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 94 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נחמיה גולדברג, רחובות.
אשרור: 08/11/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
אליאור היה מוכן להגיע בשעות המאוחרות של הערב, הוא היה נחמד, טיפל בבעיה במקצועיות והמחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילנה שאול, רחובות.
אשרור: 31/10/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
תיקן ביעילות ובמהירות. כעת המזגן עובד נהדר. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ריינס, נס ציונה.
אשרור: 29/10/2019
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מפוצל של חברת טורנדו 1 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
אחלה בן אדם, הוא עשה עבודה מקצועית והגיע בזמן. מצא את התקלה ולדעתי המחיר הוגן. מכל הכיוונים אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שאמלי, רחובות.
אשרור: 26/10/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת אלקטרה עם 1.25 כח סוס.
חוות דעת:
הוא עזר לי לבחור את המזגן. היה אמין, מקצועי, עדכן לגבי כל דבר והגיע בזמן שאמר. עשה עבודה מקצועית, שיתף בכל דבר, הסביר על הכל ורק תשבחות יש לי להגיד עליו. הוא בחור מקסים והייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה מוריס, רחובות.
אשרור: 25/10/2019
משוב: 13/08/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן חורב, רחובות.
אשרור: 23/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שלא נדלק ואבחון בעיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הגיע מהר והיה מקצועי. בסופו של דבר הוא גבה עבור ביקור בלבד כי אמר שצריך להחליף את המדחס ולא יכל להגיע לעשות את העבודה במהירות שביקשתי, אז מישהו אחר ביצע את העבודה עצמה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר ט. יבנה.
אשרור: 23/10/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת אלקטרה בעל 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, פתר את הבעיה, היה אחלה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי אפשטיין, רחובות.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים מסוג מיני מרכזי של חברת תדיראן, 4 כוח סוס שכלל מילוי גז, תיקון רדיאטור ותיקון נזילה.
חוות דעת:
שירות פצצה, היו לפניו כמה בעלי מקצוע ולא מצאו את הנזילה, בא אלינו פעמיים ועמד בזמנים, הוא מקצועי מאוד, הוגן ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אפיץ, נען.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי אינוורטר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בחור על הכיפאק, נתן שירות מצוין והגיע בהתראה של אפס זמן. לא אמרתי לו שזה אינוורטר וכשהגיע אמר שלא מבין בסוג הזה אבל יעיף מבט, נראה שפתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר אטלי, רחובות.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שלושה מזגנים מסוג עילי ומזגן מיני מרכזי נוסף.
חוות דעת:
אליאור היה ממש אחלה, כל המזגנים עכשיו עובדים מעולה. אחרים לא הצליחו לפתור את התקלה והוא עשה הכל, הגיע בדיוק מתי שאמר וגם לקח מחיר סביר לדעתי. הכל היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 94 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק