מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאור
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.74
מחיר 9.57
איכות 9.74
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילנה צבר וינר, נס ציונה.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ברדיאטור שמונח מעל התקרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ואני מרוצה מהשירות. הבחור נחמד מאד.עשה כמיטב יכולתו ופתח את הסתימה במקום לא נגיש שקשה להגיע אליו. הסכום לתשלום לא היה בשמים. מומלץ.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ורד ברק, רחובות.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תיקון וסידור דמפרים של מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע במהירות, בדק והחזיר לפעולה את הדמפרים שטכנאי קודם השבית. עשה מאמץ לתקן על מנת לחסוך לנו כסף בהחלפה של המערכת ונתן ייעוץ לגבי התנהלות שוטפת שעזר מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מושיק מתת, כפר בילו.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח הפעלה במזגן רצפתי של חברת אלקטרה פנטאהוז.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב. הוא עשה עבודה טובה והיה מאוד חמוד ושירותי. אני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יגאל ב. רחובות.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי רדיאטור והתקנת מסנן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! המזגן לא קירר בימי החמסין. אליאור הגיע ותוך דקות גילה שרדיאטור המזגן סתום וללא מסנן, ניקה את הרדיאטור והתקין מסנן חדש. תודה אליאור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ל. מזכרת בתיה.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת קבל.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא! אליאור היה מקצועי ונחמד, מצא מיד את הבעיה בקבל ותיקן. על הדרך גם בדק גז וגילה שהיה חסר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן א. יבנה.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז והתראה על תקלה אפשרית.
חוות דעת:
היה פנטסטי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס פנדלר, נס ציונה.
משוב: 21/05/2020
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע בזמן. טיפל בבעיה בצורה יסודית ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי שנקר, נס ציונה.
משוב: 24/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מדחס במזגן מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
הופתעתי לטובה מאליאור, מה שהיה רשום עליו זה אמיתי, הוא הקדים, הייתי מרוצה מהצניעות, מהשקט, מההסבר שנתן ומהמחיר שלקח. ממליץ בחום.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב בר-דב, רחובות.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה נהדר! טיפל בתקלה בצורה מקצועית, שירותית, אמינה ולקח מחיר הוגן. אמרנו לו שחבל שחיים הכט לא היה פה, כי מגיעה לו מדליה של צדיק. מומלץ בחום מכל הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד סגניה, רחובות.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, היה אמין וזריז. הוא ניסה לעשות הכל כדי לפתור את הבעיה, ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 153 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק