מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאור
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.77
מחיר 9.65
איכות 9.78
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבינועם פלטין, מודיעין.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
איתור תקלה ומילוי גז במזגן 5 כ''ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה עשר! אדיב, זיהה תקלה מסובכת בצנרת המזגן בצורה מקצועית, הגיע פעמיים בהתראה קצרה לצורך הטיפול במזגן. הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מורן צפיר, מודיעין.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי רדיאטור והחלפת קבל במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדרת שולמן, מודיעין.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היינו מרוצים, הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת רווה, מכבים-רעות.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא נתן שירות טוב, התגבר על קשיים, עשה מאמץ והגיע באותו היום ולקח מחיר הוגן לדעתי. הוא מאוד נחמד ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית שטיין, מודיעין.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן חדש עילי של תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, המחיר שלו טוב והוא עמד בזמנים. אין מילים, תענוג לעבוד איתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעזר גרינגליק, מודיעין.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי עובש מסיבי שהצטבר במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר. הודיע ערב לפני שיגיע למחרת בין 8:00 ל- 9:00. הייתי מעדיף תיאום מראש יותר מסודר אבל כיוון שהודיע על שעה מוקדמת וטווח זמנים צר, זרמתי. בסוף הגיע ב- 9:10. בהמשך אמר לי שחבל שלא אמרתי שיבוא הכי מוקדם שיכול, כי הוא מאחר קצת בכוונה, כי מנסיונו, אנשים מעדיפים לא בדיוק על הדקה בבוקר. נשמע לי לא נכון. שאל אותי אם יש לי ניילון. התחלתי לחפש, על אף שהיה מתסכל שלא התריע על כך מראש, כי ברור שאני רוצה להגן על הקיר ועל הצבע. בסוף נזכר שיש לו באוטו ניילון שלו, שחשב ששכח אצל לקוח. בשלב זה התחיל למלא את המרסס, ואז התברר לו שהוא שבור, ויצא לכשלושת רבעי שעה כדי לקנות חדש בחנות. קורה. בשלב הבא ביקש ממני לקרוא את הוראות השימוש של החומר, כי לדבריו לא מצא את החומר שהוא רגיל, ומנסה את החומר הזה לראשונה. לאחר מכן ביצע את העבודה, תוך שהוא שוטף את המזגן במים רבים מצינור השקיה שלנו, ואני נאלץ לספוג הכל עם סמרטוט בקצב מהיר (בהמשך נודע לנו מקרוב משפחה, שיש בעלי מקצוע שעושים זאת עם קיטור, על מנת לבצע זאת ביתר דיוק ולהיזהר על רכיבי האלקטרוניקה הרגישים במזגן. כמו כן, נודע לנו ששילמו חצי ממה ששילמנו). כשרציתי לשלם, התברר ששכח את הקבלות אצל לקוח, ואמר שישלח לי בוואטסאפ. בהמשך, אכן שלח, אך ביקשתי ממנו את המקור, ואמר שכשיגיע בהזדמנות ישים לי בתיבה. די מקומם, אך עם זאת, בוצע. לסיכום, המזגן נקי ועובד מצוין. השירות באופן כללי, די בעייתי, על אף שהבחור חביב ביותר ונחמד. שאלתי אותו על המלצות לטיפול שימנע את הצטברות העובש, ואמר רק לנקות מידי פעם כמו שהוא עשה. לא מבין איך זה אפשרי בלי בעל מקצוע, ולכן זו המלצה מתסכלת ולא ברור לי אם היא אכן מקצועית ונכונה. כיום, זמן לא רב אחרי, מתחיל שוב להצטבר עובש.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
הראל שבתאי, מודיעין.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת גז ומילוי גז במזגן מיני מרכזי 5 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אליאור היה ממש טוב. הוא הגיע בזמן, הגדיר מה צריך לעשות ואמר כמה זה עולה. הוא ישר התחיל לעבוד עד שהבעיה נפתרה כמו שצריך. התקשרתי בבוקר והוא הגיע מהר, הוא חשב שיהיה רק מילוי גז וכשהתחיל לעבוד הוא ראה שיש גם נזילה. הוא הגיע ב11 בבוקר ועבד עד ארבע וחצי. בינתיים תודה לאל הבעיה נפתרה ואנחנו מרוצים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת ליבוביץ', מודיעין.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן.
חוות דעת:
אבא שלי היה נוכח איתו והיה בסדר בסך הכל. הוא נתן אבחנה נכונה ואנחנו נפעל לפי זה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיים אבירם, מודיעין.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל 2.5 כ"ס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
עשר בהכל! הוא מקצוען, הגיע בזמן והצליח לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא לייטנר, מודיעין.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר וזה היה רק ביקור בסופו של דבר, החלטנו לא לתקן.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק