מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יבגני
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.42
זמנים 9.59
מחיר 9.33
איכות 9.37
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 64 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמעון רוזנהק, קרית מוצקין.
אשרור: 22/03/2020
משוב: 21/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי תדיראן 3 כ"ס אשר לא חימם, כולל החלפת חלק והוספת גז.
חוות דעת:
נתן שירות מהיר, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לריסה גוזמן, קרית חיים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות ממש בסדר, אני מרוצה ממנו. הוא עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אילן בן דורי, קרית ים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן עילי תוצרת תדיראן בן כ-15, כולל תיקון התנעת המזגן.
חוות דעת:
דיברתי בערב עם יבגני וסיכמנו שיגיע למחרת ב-9 בבוקר. יבגני הקדים בכחצי שעה ניגש למזגן פתח את המכסה, בדק פעם פעמיים ואמר לי שיש בעייה בהתנעת המזגן. החליף כויל ועוד יחידה שמשפרת את ההתנעה. בדקנו יחד והמזגן חזר לקרר כמו קודם. סגר את המכסה גבה את הכסף סכום בהחלט סביר הוציא מסמך אחריות ושלח לי דרך הווטסאפ. ממש שרות מהיר אמין ומקצועי. הרבה תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארטור סברינובסקי, קרית מוצקין.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
על הכיפאק, עשה מה שצריך והסכום היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליק מלמוד, כרמיאל.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת מיזוג אוויר מרכזית בדירה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב מאוד. הוא היה ישר, אדיב, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן מ. מעלות-תרשיחא.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון סטרטר של מזגן.
חוות דעת:
עלה על התקלה ותיקן אותה מהר מאוד, מקצועי, נחמד, בר שיח והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון אמיר, חיפה.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם א. חיפה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
שירות מקצועי ביותר, הסביר הכל בצורה ברורה, הסביר את העלויות ומאיפה הן נובעות, מקצוען!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי לוי, חיפה.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
ביקור ובדיקת מזגן.
חוות דעת:
יבגני הגיע ואיתר את הבעיה בצורה מקצועית וטובה וגם אמר לנו איך לפתור אותה, דבר שלא היה תלוי בו אך הוא הציע פתרון יעיל. השירות עצמו היה מצויין, הוא מאוד נחמד, מדוייק מבחינת הזמנים והוגן במחיר. אין דבר רע להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעזר טיני, עכו.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
בדיעבד גיליתי שיבגני לא עשה את כל מה שביקשתי מכיוון שהגיע אלי בטכנאי מזגנים אחריו לגבי תיקון אחר שאמר לי שהחלקים רופפים וצריך למלא גז ואני ביקשתי מיבגני לעשות בדיקה כללית למזגן ואם הוא היה עושה בדיקה כללית הוא היה רואה שצריך למלא גז.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 64 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק