מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.22
זמנים 9.38
מחיר 9.13
איכות 9.49
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 36 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יגאל פרדילוב, נס ציונה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע וביצע את העבודה במהירות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
ארז בר און, רחובות.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מקרר תקול.
חוות דעת:
במהלך הבדיקה התקין ברז על מערכת הגז בלי ליידע שהשינוי מבטל את אחריות היצרן על המנוע שהיה תקול. נאלצתי לשלם על הבדיקה ובנוסף לשלם ביקור טכנאי מהיבואן ועלות מלאה של החלפת מנוע.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
9
יחס
5
5
כללי
גירסאות
יוסי סבן, נס ציונה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל שגרמה להפסקת מכונת הכביסה.
חוות דעת:
הוא היה הוגן, הוא גילה שבסוף התקלה היא לא במכונת כביסה אלא במשהו אחר והוא היה הוגן איתי ולקח סכום סמלי של ביקור וכמעט לא לקח כסף על התיקון שהוא עשה. הייתה לי בעיה במכונת כביסה שהיא הפסיקה לעבוד והוא הצליח לגלות שהבעיה היא בנקודת החשמל ותיקן את נקודת החשמל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הינס כהן, רחובות.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס ראשי במדיח כלים של חברת טלסה.
חוות דעת:
היה מקצועי ויסודי. הגיע לתקן מדיח שפניתי להרבה טכנאים לגביו ואף אחד לא טיפל בתיקונים של החברה הזאת. גם הלך לתקן את הכרטיס וחזר ממש מהר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני שחר, באר יעקב.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
ירון היה בסדר גמור, המקרר לא קירר והוא הגיע בהתראה של חצי שעה, עשה עבודה טובה, הבין מהר מה הבעיה, מקצועי, הסביר ואני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מארי מיכאלי, חולון.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במדיח כלים של בוש.
חוות דעת:
אני חושבת שהוא גבה ממני מחיר קצת גבוה על מה שהוא עשה, אני לא חושבת שזה היה משהו כזה גדול, לקח לו שלוש דקות לעשות את זה. חוץ מזה היה בסדר גמור, הוא ישר עלה על הבעיה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
7
10
כללי
גירסאות
ניסים עוזר, ראשון לציון.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מדיח כלים סימנס.
חוות דעת:
היה בינוני מכיוון שציפיתי שהוא יכיר את המדיח והוא לא הכיר את הקודים של התקלה והיה צריך להתייעץ עם טכנאי אחר. הוא בסוף מצא את התקלה אבל זה לקח זמן.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
חנה צור, רמת גן.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד וחביב. הוא עשה תיקון בפעם הראשונה וזה לא עבד טוב, אז צלצלתי אליו והוא הגיע יום למחרת בבוקר. הוא בדק את המקרר ואמר שהמאוורר לא עובד, אז הוא ירד למטה והביא מאוורר וחיבר אותו ומאז הכל בסדר ובנוסף הוא עזר לי להחזיר את המגירות.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גלעד אורן, גבעתיים.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במקרר.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה מקצועי. לא בטוח שהתקלה תוקנה עד הסוף אבל הוא איש מקצוע טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ארז שמחי, מודיעין.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים חברת בוש.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא לא מצא את התקלה ואמר שלא נראה לו שיש תקלה.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 36 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק