מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רשף
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.38
מחיר 9.75
איכות 9.78
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן שוחט, קדימה-צורן.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן ומזגן של חברת האייר.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן אבל לקח לו הרבה זמן לבצע את זה. ההתקנות היו מורכבות וצצו כל מיני בעיות אבל הוא הצליח לתת מענה לכל דבר. עשה את זה טוב, פיקס. לא עשה לעצמו הנחות ונתן לנו תוצאה שאנחנו מאוד מרוצים ממנה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איציק הבלר הבלר, גאולים.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש 1.5 כ"ס של חברת פמילי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, מקצועי וממש 10 בכל הפרמטרים. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל תורג'מן, כפר יונה.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אלקטרה, 1 ורבע כוח סוס.
חוות דעת:
הבעל מקצוע הכי איכותי והכי מקצועי שהיה לי בחיים! פשוט התאהבתי בו. שירות מהיר, ממש תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיטל קרביץ, הוד השרון.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אלקטרה שכלל פתיחת סתימה וחיזוק חלקים נגד רעשים ותיקון דוד שמש של חברת כרומגן בגודל סטנדרטי, שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה מעולה, אני ממש מרוצה ממנו מכל הבחינות, באמת. בחור מקסים, עדין, אמין, מקצועי, הכל. אני ביקשתי ממנו להגיע לגבי המזגן והבנתי שהוא עובד על דודים גם, אז הוא גם עבד על הדוד שלי ולקח על שתי העבודות מחיר מאוד יפה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קדמה טלגואה, אבן יהודה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה, 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, בחור נחמד, עשה עבודה יסודית וטובה, נתן שירות טוב, רק דברים טובים יש לי לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה ברגר, הרצליה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי שני מזגני אלקטרה בעלי 2 כוחות סוס.
חוות דעת:
היה בסדר, עשה ניקוי טוב, המזגנים פועלים כמו שצריך, העבודה לקחה לו יותר מידי זמן לטעמי אבל בסוף יצא בסדר גמור.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נועם סדן, הרצליה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
סידור צינור ניקוז בשני מזגנים עיליים של LG וטורנדו.
חוות דעת:
היה אחלה, הגיע בזמן, העריך נכון את הבעיה ועשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי פרקל, הוד השרון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי של מזגן רגיל.
חוות דעת:
רשף היה מקצועי, היחס שלו היה טוב והוא עמד בזמנים. יצאתי מרוצה ואני ממליץ!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נילי דותן, רמת השרון.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן, 1 כוח סוס.
חוות דעת:
היה מדהים, ממש. התרשמתי מהסבלנות, המחיר ומהעבודה הנקייה. הוא גם ניסה לעזור לי בדברים אחרים והוא באמת נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון גונן, נתניה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן עילי של חברת טורנדו, אחד כוח סוס.
חוות דעת:
קיבלתי אחלה שירות, הוא עשר בכל הפרמטרים:) איש טוב, מקצועי, עמד בזמנים והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק