מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.61
מחיר 9.52
איכות 9.48
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פז ק. נתניה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי, ניקוי פילטר והוספת גז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן קנטנקו, חדרה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
עשה כמה בדיקות למזגן, אמר שהמדחס תקול ואמרנו שכבר שנחליף את המזגן. הוא אמר שיעשה לנו בדיקה לגבי מזגנים חדשים ויחזור אלי תוך חצי שעה. הוא לא חזר אלי, התקשרתי יום אחרי והוא אמר שכבר בודק לי ותכף יחזור ולא חזר עד היום. הרגשתי שהוא לא הגון כל כך, חיכינו ממנו לתשובה וגם שילמנו לו על הבדיקה שעשה, לא אמליץ עליו.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
5
3
כללי
גירסאות
נמרוד ש, חדרה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל החלפת מדחס, תיקון שרוול ובדיקה כללית.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הוגן במחיר ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס חזנוב, אור עקיבא.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה סקו, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר וקבל במזגן רגיל של טורנדו 1 כח סוס.
חוות דעת:
הוא מאוד אדיב וטוב, בא בזמן ואפילו הקדים, המחיר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי זימן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
התקנת ארבעה מזגנים עיליים ומיני מרכזיים של חברת טורנדו בעלי 2, 2.5, 3.5, 5.2 כ"ס בעסק.
חוות דעת:
לאחר כמה חודשים ראיתי שאיכות התקנת צינור הניקוז הייתה ככה ככה וגרמה לי להרבה עבודה אחר כך, המחיר היה סביר אבל היו הרבה מאוד דברים טובים אחרים בשירות שלו.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ירדנה ג. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
איסוף מזגן והתקנתו.
חוות דעת:
הוא השאיר את המקום נקי, עשה את העבודה תוך ארבע שעות ואף ניקה את כל הלכלוך אחריו. מומלץ בחום, ציון 10 +.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן מלמד, קציר-חריש.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
התקנה של מזגנים.
חוות דעת:
בחור נחמד, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך, ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן סוקייר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדו אלקן, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 24/01/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שטפטף ומילוי גז ובדיקת מזגן שלא מקרר.
חוות דעת:
בשיחת הטלפון הוא היה מאוד אדיב ונחמד, בא עם עוד עובד, אשתי קיבלה אותם אבל לא נכחה בזמן העבודה עצמה. הוא תיקן לי מזגן אחד ולאחר שבדק את המזגן השני הוא אמר שהכרטיס תקול ואין טעם לתקן. יצאתי בתחושה קצת מוזרה לגבי המזגן שלא תיקן כי למרות שלא פירק אותו היו חלקי מזגן בחדר ועל הפח בחוץ לאחר שהלך. יומיים לאחר הביקור שאלתי אותו למה נשארו חלקים, והוא אמר שכנראה אלה חלקים ממזגן אחר שפירקו באותו היום, והוצאו מתיק הכלים בזמן העבודה. נראה לי קצת מוזר.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 260 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק