מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.73
מחיר 9.44
איכות 9.56
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילן קנטנקו, חדרה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
עשה כמה בדיקות למזגן, אמר שהמדחס תקול ואמרנו שכבר שנחליף את המזגן. הוא אמר שיעשה לנו בדיקה לגבי מזגנים חדשים ויחזור אלי תוך חצי שעה. הוא לא חזר אלי, התקשרתי יום אחרי והוא אמר שכבר בודק לי ותכף יחזור ולא חזר עד היום. הרגשתי שהוא לא הגון כל כך, חיכינו ממנו לתשובה וגם שילמנו לו על הבדיקה שעשה, לא אמליץ עליו.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
5
3
כללי
גירסאות
נמרוד ש, חדרה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל החלפת מדחס, תיקון שרוול ובדיקה כללית.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הוגן במחיר ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס חזנוב, אור עקיבא.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמירן אוזן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מיחידת מיזוג אוויר.
חוות דעת:
היה מעולה! שירותי מאוד, מחיר הוגן, ממליץ עליו בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד רפפורט, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב. הייתי מרוצה גם מהחתירה לפתרון הבעיה והנכונות להשקיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז לוי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מטפטף.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. ממש עשר!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי חן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במזגן מרכזי וטיפול בקרח במזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש! עשה אחלה עבודה, בדק את כל הדברים ועשה אפילו דברים שלא היו בהזמנה עצמה. יופי של עבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה דורון, ברקאי.
אשרור: 09/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1.5 כ"ס של חברת מידאה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, בעל מקצוע ממש טוב. הוא היה נחמד, מקצועי ועל הדרך הוא גם תיקן נזילה במזגן אחר ללא תוספת תשלום. בעיניי, הוא 10 בכל הפרמטרים ואני ממליץ לכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רנאי רוז'דיאבה, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במזגן.
חוות דעת:
בחור חמוד, נתן שירות מעולה והיה ממש מתחשב. התקשרתי אליו בלילה, הוא ענה, דיבר כל כך בנחמדות ואמר שאין בעיה ויהיה בבוקר אצלי. הוא בא, סידר את הכל מהר, אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן שחם, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן עקב ריח לא נעים.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, עשה בדיקה יסודית ומקיפה בסופו של דבר התברר שמדובר בבעיית אינסטלציה ולא בעיה במזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק