מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.78
מחיר 9.69
איכות 9.61
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלון זסלנסקי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי ובדיקה לעוד שני מזגנים עיליים.
חוות דעת:
סמיון היה אחלה, עמד בזמנים שקבענו, הגיע עם שותף ושניהם היו אדיבים מאוד, נתנו אחלה שירות אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל דהן, קציר-חריש.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת ניקוז ומילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
התרשמנו לטובה, הוא תיקן את התקלה במקצועיות והכל בסדר. בעיניי, הוא 10 בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר קובילינסקי, קציר-חריש.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
מילוי ותיקון נזילת גז במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן בעל 4.5 כ"ס.
חוות דעת:
סמיון היה מצוין, איתר וטיפל מהר בבעיה, הסביר מה הוא עשה ועשה עבודה טובה, הגיע בזמן, נחמד, מקצועי, אדיב ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד בן מאיר, רגבים.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן סופר אינוורטר של טורנדו, כלל החלפת צינור במדחס.
חוות דעת:
היה מצוין. זמינות גבוהה מבחינה טלפונית ומבחינת הגעה, הגיע במועד שנקבע. הוא זיהה שנדרש להחליף את אחד מהצינורות בתוך המדחס וביצע זאת בהצלחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית פולט, תלמי אלעזר.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה 1 כח סוס.
חוות דעת:
הוא מדהים, התקשרתי אליו על תקלה שיש לי במזגן, אמר שעדיף כבר לקנות חדש ואז הסביר לי על מזגנים וייעץ לי מה לקנות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי מואטי, קציר-חריש.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת קבל.
חוות דעת:
הוא מעולה! איש שירות פשוט מדהים. הוא ישר ושקט ועובד מקצועי ומדויק. אני מרוצה ממנו מאוד, הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה ח. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא מקרר, כלל מילוי גז.
חוות דעת:
הגיע בזמן, איתר את התקלה מיד ותיקן את המזגן, שירות מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיליה מאיר, עופר.
אשרור: 22/07/2019
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל ניקוי מסנן ומילוי גז.
חוות דעת:
סמיון הגיע בשעה שנקבעה. לפני יציאתו לכיוון שלי, יידע אותי בשיחת טלפון. בדק מה הבעיה במזגן והגיע למסקנה שחסר גז. מילא גז, בדק שאין חורים בתעלות המיזוג וניקה את המסנן של המזגן. לפני שהלך וידא שהמזגן עובד ומקרר כמו שצריך. בן אדם חיובי ונעים. בדיעבד נודע לי שכשיש צורך למלא גז, זה מצביע על דליפת הגז ושכדאי לבדוק את מקור הדליפה. הייתי שמחה אם היה מיידע אותי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה סנה-אור, חדרה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תושבת של מאיץ במזגן LG.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ש, חדרה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שכלל החלפת מדחס, תיקון שרוול ובדיקה כללית.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הוגן במחיר ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 117 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק