מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.70
מחיר 9.54
איכות 9.63
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בועז ושלומית י. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי מואטי, קציר-חריש.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת קבל.
חוות דעת:
הוא מעולה! איש שירות פשוט מדהים. הוא ישר ושקט ועובד מקצועי ומדויק. אני מרוצה ממנו מאוד, הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר קובילינסקי, קציר-חריש.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
מילוי ותיקון נזילת גז במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן בעל 4.5 כ"ס.
חוות דעת:
סמיון היה מצוין, איתר וטיפל מהר בבעיה, הסביר מה הוא עשה ועשה עבודה טובה, הגיע בזמן, נחמד, מקצועי, אדיב ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה ח. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא מקרר, כלל מילוי גז.
חוות דעת:
הגיע בזמן, איתר את התקלה מיד ותיקן את המזגן, שירות מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד רפפורט, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב. הייתי מרוצה גם מהחתירה לפתרון הבעיה והנכונות להשקיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא ברוך, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני-מרכזי תלת פאזי.
חוות דעת:
התיקון דרש החלפת כרטיס בקרה ביחידת המדחס. סמיון ביצע עקיפה של התקלה עד אשר הצליח להביא את הכרטיס המתאים, וכשהגיע הכרטיס ביצע את התיקון הסופי. כמו כן, ביצע ניקוי של יחידת המעבה (כנפי הרדיאטור נסתמו מאבק), והוספה של פילטרים ביחידה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן סבג, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פיוז של בלוח חשמל וניקוי פילטר במזגן גדול.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אדיב מאוד ונתן מחיר טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי בן אברהם, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי של חברת תדריאן שכלל הלחמת צינור ומילוי גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מעולה! הוא הגיע בזמן, תקתק את העבודה, עשה אותה כמו צריך והמזגן עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדו אלקן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שטפטף ומילוי גז ובדיקת מזגן שלא מקרר.
חוות דעת:
בשיחת הטלפון הוא היה מאוד אדיב ונחמד, בא עם עוד עובד, אשתי קיבלה אותם אבל לא נכחה בזמן העבודה עצמה. הוא תיקן לי מזגן אחד ולאחר שבדק את המזגן השני הוא אמר שהכרטיס תקול ואין טעם לתקן. יצאתי בתחושה קצת מוזרה לגבי המזגן שלא תיקן כי למרות שלא פירק אותו היו חלקי מזגן בחדר ועל הפח בחוץ לאחר שהלך. יומיים לאחר הביקור שאלתי אותו למה נשארו חלקים, והוא אמר שכנראה אלה חלקים ממזגן אחר שפירקו באותו היום, והוצאו מתיק הכלים בזמן העבודה. נראה לי קצת מוזר.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אלכס פרומן, קציר-חריש.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 228 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק