מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.70
מחיר 9.59
איכות 9.61
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדו אלקן, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 24/01/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שטפטף ומילוי גז ובדיקת מזגן שלא מקרר.
חוות דעת:
בשיחת הטלפון הוא היה מאוד אדיב ונחמד, בא עם עוד עובד, אשתי קיבלה אותם אבל לא נכחה בזמן העבודה עצמה. הוא תיקן לי מזגן אחד ולאחר שבדק את המזגן השני הוא אמר שהכרטיס תקול ואין טעם לתקן. יצאתי בתחושה קצת מוזרה לגבי המזגן שלא תיקן כי למרות שלא פירק אותו היו חלקי מזגן בחדר ועל הפח בחוץ לאחר שהלך. יומיים לאחר הביקור שאלתי אותו למה נשארו חלקים, והוא אמר שכנראה אלה חלקים ממזגן אחר שפירקו באותו היום, והוצאו מתיק הכלים בזמן העבודה. נראה לי קצת מוזר.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עמוס פ. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקן נזילה ממזגן.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עזרא ברוך, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 10/01/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני-מרכזי תלת פאזי.
חוות דעת:
התיקון דרש החלפת כרטיס בקרה ביחידת המדחס. סמיון ביצע עקיפה של התקלה עד אשר הצליח להביא את הכרטיס המתאים, וכשהגיע הכרטיס ביצע את התיקון הסופי. כמו כן, ביצע ניקוי של יחידת המעבה (כנפי הרדיאטור נסתמו מאבק), והוספה של פילטרים ביחידה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמירן אוזן, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 25/12/2019
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מיחידת מיזוג אוויר.
חוות דעת:
היה מעולה! שירותי מאוד, מחיר הוגן, ממליץ עליו בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ווררו, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים של חברת תדיראן, 2 כ"ס ו-1 כ"ס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אין לי מילים! אני הרבה זמן לא נתקלתי בבעל מקצוע כזה. פשוט וואו בגדול! הוא היה נעים הליכות, מקצוען, הוא עשה עבודה נקייה בלי בלגן, כששאלתי שאלות הוא ענה, עשה דברים שבכלל לא קשורים לעבודה בלי תוספת תשלום וגם פירק מזגן אחד ללא תוספת תשלום! הוא משהו מיוחד והייתי בשוק, אם היה אפשר הייתי מדרג אותו ביותר מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה בר זכאי, כפר פינס.
אשרור: 19/12/2019
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
הכנה לשלושה מזגן עיליים.
חוות דעת:
סמיון היה בסדר גמור, זמין, המחיר לא יקר לדעתי, מקצועי, הגיע בזמן ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן לוי, קציר-חריש.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל 2 כוח סוס של חברת TCL.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי, עמד בזמנים שקבענו ועשה עבודה טובה. הכל עובד מעולה עכשיו, רק המחיר היה טיפה יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בועז ושלומית י. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה דקל, קציר-חריש.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברת פמלי בעלי 2.5 ו -1 כ"ס.
חוות דעת:
סמיון היה בעל שירות מעולה, מאוד זמין, הגיע עם עוד עובד, עשו עבודה נקייה יפה והמחיר מצוין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדי לנדו, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה טוב! הוא הגיע, עשה עבודה טובה ולדעתי לקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 246 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק