מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.59
מחיר 9.65
איכות 9.66
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יורי פלקו, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני, החלפת צינורות שרשור, החלפת מפסק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר מאוד, הגיע בזמן והיה מקצועי. מגיע לו 10 בכל הציונים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן שליש, קציר-חריש.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן בחדר ממ"ד עם מתקן תקני וניקוי מזגן נוסף של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, ממש טוב ולא סתם הוא מקום ראשון אצלכם באתר, הגיע בזמן ולא הזיז אותי והתעכב והיה באמת אחלה, מאוד מקצועי רציני ואמין וגם המחיר היה ממש אחלה בעיני, אפילו זול בטירוף. מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים כהן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אך איחר כי זה היה בתקופת עומס. הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אינה ג. קציר-חריש.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
הברזה מביקור להתקנת שני מזגנים.
חוות דעת:
קבעתי איתו ביום שישי והוא לא הגיע, כשהתקשרתי לשאול הוא שכח ולא ידע במי מדובר אפילו. הוא משך אותי במשך שבוע שלם ובסוף אמר שלא יוכל להגיע בגלל שהוא עמוס. אני מאוד התאכזבתי מהיחס שלו.
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
אופיר כץ גרשון, קציר-חריש.
משוב: 12/06/2020
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עיליים בעלי 1 כ"ס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אחלה! באמת, אין טענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן גולדין, קציר-חריש.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים ומילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הזמנתי אותי כי המזגן הרעיש אך המזגן עדיין עושה רעש, חזרתי אליו שיבוא אלי אך הוא לא הגיע.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
5
יחס
5
8
כללי
גירסאות
מיכאל רומק, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 02/06/2020
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
בסך הכל הוא חרוץ, אדיב והוגן. נקודה לשיפור שאני חושב שהוא צריך לקחת זה עניין התקשורת, הייתי רוצה שלפני שהוא מקבל החלטות ומבצע משהו ידבר איתנו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיל שיטרית, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
איתור תקלה בשלט והחלפת שלט במזגן מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
הוא הדליק עם השלט שהיה לו, המזגן עבד והוא החליף לי את השלט. היה בסדר גמור מבחינת יחס וזמינות. המחיר היה יקר לפי דעתי בשביל עבודה מאוד קטנה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אריאל זאבי, קציר-חריש.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים רגילים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
סמיון עובד בצורה יעילה, עשה הכל ברוח טובה, עבד בצורה מהירה ונראה שיודע מה הוא עושה. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי שרמן, קציר-חריש.
משוב: 24/05/2020
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 328 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק