מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.77
מחיר 9.64
איכות 9.64
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה ש. פרדסיה.
אשרור: 04/05/2020
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת רגש טמפרטורה במזגן מפוצל.
חוות דעת:
הגיע בזמן , אדיב ומנומס, מקצוען, ומאוד שירותי. הסביר מה הבעיה והחליף את החלק התקול. לא לקח כסף עבור עלות החלק עצמו אלא רק על הביקור בגלל שאימי אשה מבוגרת. מאוד אנושי והכל בחיוך. מאוד מאוד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא מדמון, קדימה-צורן.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן 3 כ''ס של חברת אלקטרה והרכבת שקע בדוד שמש.
חוות דעת:
אחלה בחור שבעולם! הוא היה מדהים, מחיר מעולה, עשה מעל ומעבר ולא לקח תשלום על עבודה שעשה לי על הדרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת-חן בשירי, קדימה-צורן.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון עינית במזגן עילי של חברת אלקטרה בעל 2 כ"ס כולל החלפת שלט.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע ממש מהר באותו יום כי זה היה דחוף, עבד בצורה טובה, המחיר סימלי לדעתי, מקצועי והסביר על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי בארי, כפר יונה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן מיני מרכזי שלא נדלק.
חוות דעת:
הוא היה 200 אחוז, מקצוען, רציני, יסודי, חביב, נחמד ואמין בצורה בלתי רגילה. הוא פתר לי את התקלה ששני טכנאים לפניו לא הצליחו. היה מעל ומעבר. הוא עשה בדיקה יסודית ובדק גם את המנוע. הפתרון שהציעו האחרים היה יקר ביותר והוא פתר את הבעיה במחיר מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה אמזלג, צור משה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרון דגן, קדימה-צורן.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן עילי.
חוות דעת:
סמיון היה מעולה! אדם מנומס ושקט, עשה עבודה מקצועית מאוד ומהירה! המחיר הוגן, הופתעתי לטובה, אין הרבה בעלי מקצוע כאלה היום.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דן ביינר, קדימה-צורן.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן עילי בעל 3.5 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, מעולה, לא נפתרה הבעיה לגמרי אבל אין מה לעשות מעבר לזה. הוא בא פעמיים, בגדול היינו מאוד מרוצים מהבנאדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל רומק, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 02/06/2020
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
בסך הכל הוא חרוץ, אדיב והוגן. נקודה לשיפור שאני חושב שהוא צריך לקחת זה עניין התקשורת, הייתי רוצה שלפני שהוא מקבל החלטות ומבצע משהו ידבר איתנו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נילי ק. חיפה.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
תיקון 3 מזגנים.
חוות דעת:
למחרת השיחה סמיון התייצב בבית והתקשר לדווח מהתרשמות ראשונית, שאחד משלושה מזגנים, שעליו לטפל, הלך, ככל הנראה המדחס. בסיום העבודה הוא התקשר לדווח שכל המזגנים עובדים. מבלי שהיה צורך בהחלפת מזגן. בארצינו חסרים אנשי מקצוע ישרים, כזה הוא סמיון, למרות ובזכות זה שלא פגשתיו. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן גרנות, תל אביב.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה ובדיקת מזגן מקצר.
חוות דעת:
הוא עשה רושם מקצועי, עשה מאמץ גדול בשביל לזרז את ההזמנה של המנוע החדש והיה זמין לטלפונים ושאלות. נחמד ונעים, אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 300 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק