מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.70
מחיר 9.51
איכות 9.61
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי פז, הרצליה.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה ואיתור בעיה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, בנאדם על הכיפאק ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אריה ב. רמת השרון.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת למזגן אינוורטר.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! עובד נקי, מסודר, בודק כל פעולה, משתמש בחומרים הכי טובים. מקצוען אמיתי. ארצה להשתמש בשרותיו בעתיד. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי גפן, רמת השרון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגני אינוורטר.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים מהשירות והמקצועיות. בא עם עוד איש מקצוע. ניקו אחריהם, עשו בדיקה שהכל עובד ודייקו בהערכת זמן ההתקנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיחי שהם, הרצליה.
אשרור: 02/06/2019
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
רכישת והתקנת מזגן של חברת תדיראן 1.5 כ"ס כולל 3 מטר צנרת.
חוות דעת:
היה שירות מצוין! התאמץ להשיג מזגן במחיר כמה שיותר נמוך. היה מאוד זמין לעבודה ומאוד נעים לדבר איתו. אני מרוצה מהתוצאה. ההתקנה הייתה טובה ונעימה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי קוק, רמת השרון.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
טיפול ברעש ממזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, טיפל במה צריך במהירות וסידר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל נדב, הרצליה.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא מקצועי ואיתר את התקלה במהירות. הוא נחמד ולקח מחיר ממש סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן מ. הרצליה.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מאיץ במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הגיע בזמן, זיהה את התקלה, התלבט האם זה החלק עצמו או גומייה שנשחקה. ניסה להחליף רק את הגומייה כי אמר לי שהחלק יקר, אחרי שהוא עמד, ניסה וניקה את כל המזגן מבפנים הוא הבין שאין מנוס מלהחליף את המאיץ, את הכל הוא עשה במהירות ויעילות. באמת, ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק גנין, רמת השרון.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מין הכלל! הוא אדם נחמד ומקצוען אמיתי. הגיע מהר ועשה עבודה טובה ומהירה. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי רייס, רמת השרון.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן עילי של חברת פיילוט שיצרה רטיבות בקיר.
חוות דעת:
מדהים, מדהים, מדהים. סמיון הגיע בגלל נזילה מהמזגן, בדק ואבחן שהבעיה היא בצינור קרוע. הוא סתם את הפתח שנוגע בקיר ופתר את הנזילה. בנוסף הוא בדק מזגן אחר שלנו שחשבנו להעביר למקום אחר בבית, הוא אבחן שלא משתלם לנו להעביר אותו ועדיף לקנות חדש ובכך גם חסך לנו הרבה כסף. הוא היה מאוד נחמד, אמין והגון. אני ממליץ עליו באופן חד משמעי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
וילי פ. חדרה.
אשרור: 17/11/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ביחידת המדחס של מזגן עילי.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים. הוא נתן הערכה של המחיר כבר בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 220 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק