מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.60
זמנים 9.59
מחיר 9.62
איכות 9.65
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מוטי ידין, הרצליה.
אשרור: 08/07/2020
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן אלקטרה מיני מרכזי 5 כוח סוס.
חוות דעת:
הזמנתי את סמיון להתקנת מזגן, הוא שלח לי עובד בשם בנימין שעשה את העבודה. מאז יש תקלות חוזרות במזגן, דיברתי שוב עם סמיון שידאג לזה שהתקלה תסודר, עד היום הוא דוחה ומנפנף אותי ולא בא לסדר. הטענה שלו היא שהוא רק שידך בינינו ועשה לי טובה. מבחינתי הוא שלח לי עובד שלו והאחריות היא עליו.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
6
יחס
6
6
כללי
גירסאות
עמוס ברנע, כפר שמריהו.
משוב: 25/06/2020
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי א., הרצליה.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת ארבעה מזגנים של חברת תאדירן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצוען ויודע מה הוא עושה. הוא הגיע בזמן, המחיר היה הוגן לדעתי ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסנת הורדן, הרצליה.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע בזמן, אבחן במהירות, גבה מחיר הוגן ונתן שרות נהדר, אמשיך איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק גנין, רמת השרון.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מין הכלל! הוא אדם נחמד ומקצוען אמיתי. הגיע מהר ועשה עבודה טובה ומהירה. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי פז, הרצליה.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה ואיתור בעיה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, בנאדם על הכיפאק ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריה ב. רמת השרון.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת למזגן אינוורטר.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! עובד נקי, מסודר, בודק כל פעולה, משתמש בחומרים הכי טובים. מקצוען אמיתי. ארצה להשתמש בשרותיו בעתיד. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי גפן, רמת השרון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגני אינוורטר.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים מהשירות והמקצועיות. בא עם עוד איש מקצוע. ניקו אחריהם, עשו בדיקה שהכל עובד ודייקו בהערכת זמן ההתקנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיחי שהם, הרצליה.
אשרור: 02/06/2019
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
רכישת והתקנת מזגן של חברת תדיראן 1.5 כ"ס כולל 3 מטר צנרת.
חוות דעת:
היה שירות מצוין! התאמץ להשיג מזגן במחיר כמה שיותר נמוך. היה מאוד זמין לעבודה ומאוד נעים לדבר איתו. אני מרוצה מהתוצאה. ההתקנה הייתה טובה ונעימה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי קוק, רמת השרון.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
טיפול ברעש ממזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, טיפל במה צריך במהירות וסידר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 326 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק