מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמיון
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.62
מחיר 9.66
איכות 9.72
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירן גרנות, תל אביב.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
הזמנו אותו לתיקון נוסף בנזילה שהיתה בצינורות הפנימיים במזגן וגם כאן השירות היה מאוד מקצועי ואדיב. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר דיסקין, תל אביב.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מים ותיקון במעגל חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל א. תל אביב.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כ"ס בסלון.
חוות דעת:
היה פשוט מצויין! סמיון היה אדיב, מקצועי, נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריוס זכריה, תל אביב.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כ"ס.
חוות דעת:
הכל היה פיקס, למעט העובדה שהיה קצת עיכוב בהגעה, עקב עומס עבודה שלו. עבודה טובה, מחיר הוגן, תקשורת נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
בועז ספיר, תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים של מזגן מיני מרכזי תדיראן.
חוות דעת:
סמיון היה על הכיפאק! הוא הגיע מהר, ממש צילם והראה לי את הבעיה במזגן והמזגן חזר לקרר. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון גבאי, זכרון יעקב.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן אלקטרה 1.25 כ"ס פירוק הישן והרכבת החדש
חוות דעת:
השירות מצוין! בצהגיע בזמן שאמר היה אדיב וביצע בצורה נקיה פינה את המזגן שפירק + המנוע + הלכלוך בהחלט ממליץ
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מארק זלוצ'ין, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
העברת ניקוז של המזגן אל מחוץ לבית
חוות דעת:
שירות מעולה - הגיע כבר באותו יום, עדה אחלה עבודה, המחיר מאוד סביר
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף יוסף, חדרה.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן 3.5 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה טוב וסבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת ווינברג, חדרה.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקיר של מזגן שכללה קדיחה וניקוי שני מזגנים של חברות תדיראן ואלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא מדהים! לקח מחיר סביר, עשה עבודה טובה, את המזגן שהוא ניקה הוא עשה אותו כמו חדש, הוא הפסיק להרעיש אחרי שהוא ניקה אותו, אני ממש מרוצה ממנו, הוא מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ילנה בורשנטיין, חדרה.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה שירות מעולה! עשיתי שיעורי בית והסתכלתי על סרטון איך אמורים לעשות את ההתקנה של המזגן, וזה כאילו הוא העתיק את הסרטון אחד לאחד, עשה את כל השלבים כמו שאמורים. עושה את העבודה בצורה מדויקת, הוא והעוזר שלו ניקו אחריהם, התקינו הכל בצורה מדהימה, ומצאו פתרונות יצירתיים ומקצועיים לבעיות שלא חשבתי שהם יצליחו לפתור. אם אתקין עוד מזגן אתקשר אליו בוודאות, היה 10 מתוך 10. התקשר ושאל אם הוא יכול להקדים את העבודה, המחיר היה ממש בסדר, אין לי מילים הלוואי שכל הטכנאים יהיו ככה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 354 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק