מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.83
מחיר 9.36
איכות 9.83
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 30 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קיריל גיטמן, רחובות.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה פגז! הוא היה מנומס, הגיע בזמן ועשה עבודה פיקס ומהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב למפל, בת ים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
לא היה לו זמן להגיע אלי, לכן נתן לי עצה טלפונית שפתרה את הבעיה- אמר לי לנקות את הפילטרים של המזגן ולהפעיל חימום לשעתיים, במידה והבעייה לא תיפתר שאשלח לו פרטים בוואטסאפ, כדי לתאם פגישה. הוא היה מאד אדיב וממש בסדר גמור :).
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד גוברין, ראשון לציון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
ביקור עבור שני מזגנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן, מקצועי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל לצטר, נס ציונה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל חשמל חיצוני למזגן של חברת אלקטרה, 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה נחמד. העבודה הייתה זריזה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
כפיר אברג'ל, רמלה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
בחור נחמד סך הכל. הגיע ועשה את העבודה שהייתה דרושה ועכשיו המזגן עובד. צריך לראות אם זה באמת יעזור לטווח ארוך וכמה הפתרון יעיל כי יכול להיות שהבעיה קצת מורכבת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי דוד, ראשון לציון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, שלוש וחצי כוח סוס שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
הוא בסדר, עמד בזמנים, ועשה רושם מקצועי.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סטס קייסרמן, ראשון לציון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
איזון גז במזגן עילי של חברת תדיראן וייעוץ לגבי חלק תקול.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מקצועי, מהיר ופתר את הבעיה, אין לי תלונות. איזן את הגז כי היה יותר מידי ואמר שיהיה יקר להחליף את החלק התקול ושכדאי לי לדבר עם בעל הדירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סבטלנה ויינברד, ראשון לציון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד זמין, נחמד ונעים. הגיע כמו שהבטיח, חשבנו שיש תקלה מסויימת אבל הוא אמר שיש תקלה אחרת, סידר אותה וכרגע המזגן עובד טוב. המחיר שגבה היה יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
זהבית גלר, רחובות.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי.
חוות דעת:
איש מאוד נעים, הגיע בשעות הערב המאוחרות כי הוא רצה לעזור לנו כי לא היה לנו מזגן בבית ואלה היו ימים ממש חמים. הוא עשה מאמץ מטורף והגיע מהר. הוא לא יכל לתקן את התקלה כי זאת תקלה של חשמלאי, המליץ לנו לפנות לחשמלאי, וגם היה בקשר איתו כמה פעמים בנוגע לפתרון התקלה. עשה רושם על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה רוקניעם, ראשון לציון.
משוב: 29/05/2019
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 30 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק