מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
8.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.39
זמנים 9.18
מחיר 8.59
איכות 8.86
דירוג כללי 8.82
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעד ברייטמן, בית דגן.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מנוע מזגן תקול.
חוות דעת:
יהודה הגיע אליי, בדק את המזגן ואמר שיש עומס בחשמל ואולי החלפת הקבל תעזור אבל ממש לא בטוח, לקח תשלום ועזב. בסופו של דבר החלפתי את הקבל בעצמי וכשהתקשרתי לומר לו את זה הוא אמר לי שזה מאוד נדיר. הוא מדבר יפה אבל אני מרגיש מאוכזב מהשירות שלו.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
10
0
כללי
גירסאות
אייל גרוס, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אור זלמן, תל אביב.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן עילי והחלפת חלק.
חוות דעת:
יהודה היה אדיב, נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה! הכל עשר ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבית גלר, רחובות.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי.
חוות דעת:
איש מאוד נעים, הגיע בשעות הערב המאוחרות כי הוא רצה לעזור לנו כי לא היה לנו מזגן בבית ואלה היו ימים ממש חמים. הוא עשה מאמץ מטורף והגיע מהר. הוא לא יכל לתקן את התקלה כי זאת תקלה של חשמלאי, המליץ לנו לפנות לחשמלאי, וגם היה בקשר איתו כמה פעמים בנוגע לפתרון התקלה. עשה רושם על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק כהן, לוד.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! מקצועי, מהיר, יעיל והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אסא, ראשון לציון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
הוא ניסה לפתור את הבעיה ולא הצליח. הבעיה היא שהוא צריך שבעל מקצוע אחר יוריד את הגבס ואז הוא יוכל לבצע את התיקון. בסוף לא חזרתי אליו.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דניאל זריהן, רחובות.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במזגן.
חוות דעת:
יהודה איש מקצוע מעולה עם סבלנות רבה. הוא הסביר לי מה גורם לבעיה וגם הראה לי את התקלה ונתן לי כמה אפשרויות לתיקון, כמו כן הנחה אותי לגבי תחזוקה בהמשך וכיצד להמנע מהתקלה בעתיד. בהחלט ממליץ על יהודה כאיש מזגנים מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורוניקה בן-טל, חולון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מזגן.
חוות דעת:
הזמנו אותו בעקבות דליפה במזגן. כשהגיע הסתכל דקה על המזגן, אבחן את הבעיה וניקה את המזגן במחיר שהיה נראה לי מופרז. לאחר מכן הדליפה חזרה, הוא חזר, נתן כמה מכות למזגן והלך שוב אבל הדליפה חזרה. כשהתקשרתי אליו כדי שיחזור אמר לי "אני לא בא" וניתק לי בפנים שזה לא אופייני לו כי הוא כן נראה מנומס. נשארתי עם דמעות והמזגן עדיין לא עובד. לאחר מכן הצלחנו לדבר והוא טען שהמזגן מרוחק מידי מהקיר אך במשך 13 שנה הכל היה בסדר עם המזגן שלנו. לאחר מכן הוא אמר שישלח בעל מקצוע שוב פעם מטעמו ולא יגבה על כך תשלום נוסף, הטכנאי שהגיע מטעמו אבחן שיש סדק במזגן שאי אפשר לתקן ונתן לי הצעה להתקנת מזגן חדש כאשר כפיצוי יוריד לי את המחיר של התיקון שכבר שילמתי מהמחיר של המזגן החדש. אנחנו העדפנו שלא לקנות את המזגן. לסיכום- יהודה לא פתר את הבעיה, גבה ממני הרבה כסף על כלום ובעיניי הוא בכלל לא מקצועי.
איכות
0
מחיר
4
זמנים
8
יחס
10
0
כללי
גירסאות
אדי קורול, חולון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת קבל במזגן עילי של חברת אלקטרה בעל 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, בסדר גמור ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב למפל, בת ים.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני ותיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
נתן לי ייעוץ טלפוני וכעבור שבוע הגיע לתקן את הנזילה שעדיין היתה למרות העצה שלו. הבחור מקצוען, אבל לקח מחיר ללא פרופורציה לזמן ול"תיקון" שעשה. וגם רשם שאין לו אחריות על נזילות, שלשם כך הוא זומן. אכזבה רצינית בניגוד לייעוץ הטלפוני שלו.
איכות
5
מחיר
3
זמנים
8
יחס
9
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק