מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.66
מחיר 9.48
איכות 9.72
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמרה יולביץ, הרצליה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
מאוד מקצועי, נחמד, עושה עבודה טובה, מהירה והכי חשוב שהוא ישר. העריך שצריך לשים צינורות של 7 מטר, בסוף היה צריך לשים רק של 4 מטר אז לקח פחות ממה שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל ב. רמת השרון.
משוב: 08/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ישן, ניקוי שלו והעברתו לבית.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ניר, הרצליה.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
בסופו של דבר היינו מרוצים אבל היה קשה מאוד לקבוע איתו יום ובהתחלה הוא רצה לגבות מחיר יקר מאוד לדעתי אבל בסוף התפשר. מעבר לכך הוא עשה את העבודה בצורה טובה, היה מאוד נחמד, איתר את הבעיה ותיקן כמו שצריך ואנחנו היינו מרוצים.
איכות
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמרי מירון, רמת השרון.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
הוספת גז למזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אדם נחמד ניראה מקצועי, המחיר לדעתי יקר, הוסבר לי על שני סוגי גז למזגנים ושהאחד טוב יותר אבל גם יקר והזול לא הובא. התגובה לפניה היתה מהירה במיוחד בהתחשב שזה היה ביום שישי בצהריים.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שמוליק שנדלר, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
העברת מזגן קיים ממקום למקום אחר.
חוות דעת:
גבריאל היה בסדר גמור, בא בזמן, נתן יחס טוב והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב טובי, רמת גן.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן בעל 6 כ"ס באמצעות במת הרמה עבור עסק.
חוות דעת:
גבריאל היה מצוין, אדיב, מקצועי, יסודי, המחיר סביר לדעתי, עבד נכון ובטיחותי בגובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם בניון, פתח תקווה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי ומזגן עילי בחדר השינה של חברות תדיראן + עבודות צבע וגבס.
חוות דעת:
גבריאל בחור מאוד אחראי ובסך הכל היה מאוד חיובי. הוא פינה את המזגן הישן, עשה עבודה טובה ועבד עם אנשי מקצוע מאוד רציניים. צבעו כל מה שהיה צריך וביצעו עבודות גבס כמו שצריך. בחור פדנט, דואג שהדברים יראו טוב ובעל תודעת שירות גבוהה מאוד, חשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה. העבודה יצאה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומציון קינן, תל אביב.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע מיד, היה נחמד מאוד ועשה תיקון טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אנטון טימונוב, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ג. רמת גן.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
אני הייתי מרוצה מהשירות של גבריאל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק