מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
8.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.19
זמנים 9.24
מחיר 8.74
איכות 9.00
דירוג כללי 8.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רתם שמש, תל אביב.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב, הוא היה ממש אחלה! קבענו מראש על המחיר, הוא עמד בכל מה שאמר, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור יבור, תל אביב.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה שכלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא עמד בזמנים, עשה עבודה טובה, היה מאוד ישר והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה טל, תל אביב.
אשרור: 25/01/2020
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר.
חוות דעת:
למרות שהיה יום שבת בבוקר, אלי מיד נתן מענה והגיע תוך כשעה לטפל בתקלה. התקלה אומנם חזרה ביום שאחרי, אלי הגיע שוב והפעם פתר את הבעיה במקצועיות ובלי לגבות תשלום שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי כרמלי, תל אביב.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
אלי היה מעולה, השירות שלו טוב והעבודה שלו היתה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן אזולאי, תל אביב.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע כדי לתקן אבל מסתבר שכבר לא היה מה לתקן את המקרר. סה"כ הוא היה נחמד ונעים, הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר ארמה, תל אביב.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע בשבת תוך שעתיים, ישר עלה על התקלה וסידר אותה. לדעתי הוא לקח מחיר הוגן לגמרי ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת אמיר, תל אביב.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקו מאוורר עבור מקרר.
חוות דעת:
אלי היה מאוד נחמד, אדיב ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיר קסקס קבקס, תל אביב.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אדם ישר, עשה עבודה טובה ומהירה. הראה בקיאות ומקצועיות בתחום, הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה ממנו, אני נותן לו 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שטאובר, תל אביב.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת LG.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אלי הגיע בזמן, היה שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי שיינברגר, תל אביב.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר מחברת Fujicom.
חוות דעת:
הוא ממש נחמד, זה היה מעל ומעבר, ממש מעל כל קנה מידה. הוא ייעץ לי להשאיר את המקרר 24 שעות מנותק ואז לחבר אותו. הוא הסביר לי שזה טוב לעשות את זה כי לפעמים המנועים קופאים ואז שהם מפשרים זה מתקן את הבעיה ובאמת כך היה. המקרר עובד עכשיו כמו שצריך. כמובן שעל הכל 10!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 132 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק