מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גב
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.95
מחיר 9.89
איכות 9.90
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבישג יעקבי בלום, שושנת העמקים (רסקו).
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
התרשמות נהדרת. היה זמין, יעיל ומקצועי. עשה לי מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוטה אגוזי, כפר ויתקין.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
חיבור ניאגרה לצינור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! נחמד מאוד ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה סימון, בחן.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו. איש מאוד מקצועי, מאוד אמין ואני בטוח אעזר בו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי סולמי, חופית.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
הכל היה מעולה ואחלה. הגיע בזמן והסביר על הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫נמרוד מרון‬‎, חבצלת השרון.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בניין.
חוות דעת:
השירות שלו היה ממש מעולה, היה נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה מאוד. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה שנהב, בארותים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא גם תיקן את הסתימה כמו שצריך, וגם עזר עם חיבור מדיח כלים שעמד שם וזה לא היה בהזמנה. הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, עמד בזמנים וגם מקדם את הענייניים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל גרין, כפר מונש.
משוב: 20/07/2019
תיאור השירות:
תיקן דליפה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
גב עבד בסבלנות וביסודיות עד שפתר את בעיית הדליפה. כדי לחסוך לי המתנה הגיע בשעת ערב מאוחרת יחסית. הוא נעים מאד ומאד מכוון למציאת פתרון שיהיה יעיל ויחסוך עלויות מיותרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינה אינדנבאום, בת חפר.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילה בצנרת חיצונית.
חוות דעת:
הוא מקסים, מקצועי ושירותי. עושה עבודה טובה והוא אכפתי. הוא האינסטלטור המועדף אצלי כרגע, מבחינתי הוא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל היים, כפר יונה.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מאוד נחמד! הייתה רטיבות אצל השכן, גב ניסה לבדוק האם זו נזילה או בעיה באיטום של האמבטיה והלך על הפתרון היותר סביר. אני מקוה שאכן הבעיה נפתרה. הוא אדיב ולקח מחיר מצוין, הייתי ממש מרוצה ואני בטוח אפנה אליו שוב אם אצטרך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביחי צינובר, טבריה.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה מצב אינסטלציה וצנרת מים לטובת שיפוץ כללי.
חוות דעת:
היה ענייני ומקצועי. בדק הכל בצורה יסודית, ופירט מה התיקונים הנחוצים ואת דרגת דחיפותן. בנוסף, גם בחור מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 167 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק