מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.93
מחיר 9.92
איכות 9.93
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
קובי ימיני, מבשרת ציון.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
יעקב בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה עם יחס נעים ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל מעוז, מבשרת ציון.
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
תיקון זמני של חוט חשמל בעקבות קצר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה וממליצה עליו. היה אצלי בעבר ,רציני, אמין, יודע מה הוא עושה ולא יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתמר פוירשטיין, ירושלים.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון קצר בדירה.
חוות דעת:
הוא הנחה אותי בדיוק מה לעשות כדי לאתר את הבעיה ולתקן בהתאם. הוא היה אדיב ומאוד עזר לי. הכל עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלחנן חיון, מודיעין.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה י. ירושלים.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מצויין ציון 10 פלוס. הגיע בזמן, היה מקצועי ויסודי ברמה הכי גבוהה שהכרתי. סבלני, עבד בצורה יסודית עד שאיתר את הבעיה ופתר אותה בהצלחה רבה, מה שאחרים היו מתייאשים ועוזבים, אדם אמין, חביב והוגן שעושה את מלאכתו נאמנה, בשימחה וחיוך ובמחיר הוגן ביותר. ממליצה בחום. שירבו כמותו - אמן. אני התייאשתי והוא לא. צדיק בדורו - "אין, אין עליו" כמו שאומרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבו טויטו, ירושלים.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, יעקב הגיע בזמן ובגלל שלא הייתי בזמן ביצוע העבודה הוא דאג להיות איתי בקשר טלפוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית בכרך, ירושלים.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
הוא הגיע כי הייתה לי בעיה עם החשמל שקיצר והיה מאה אחוז. הוא מקצועי, הגיע מהר, פתר את הבעיה והגיע אפילו פעמיים כי היה צורך והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה קלדרון, ירושלים.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
הזמנתי אותו אתמול ותוך שעה ורבע הוא הגיע, למרות שזה היה מוצאי שבת. רואים שהוא עשה את העבודה במקצועיות ומעבר לכך הוא לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד כהן, ירושלים.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בתוך קיר על ידי העברת כבל.
חוות דעת:
בסדר גמור! הדירה היא דירה מושכרת ולכן במקום לפתוח את הקיר הוא מצא פיתרון אחר שעזר לי. הוא אדם נחמד והמחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיר אברגל, ירושלים.
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדירה.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים, הצליח לתקן את הבעיה וביצע עוד עבודת תיקון קטנה נוספת בחיבור בחשמל למזגן. הוא היה בסדר גמור, מקצועי, נעים ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק